שיווק ופרסום

"אממה" תנהל את היח"צ של המכון לפיתוח וקידום הנגב

חברת יחסי הציבור אממה נבחרה לנהל את מערך הדוברות של מכון ריפמן, שבחזונו שואף לפתח את הנגב ולקדם את החברה הבדואית
מערכת ice | 
מתן אבני (צילום עמית עזריאל)
חברת הפרסום ויחסי הציבור "אממה", נבחרה לנהל את מערכת הדוברות והפעילות התקשורתית של "מכון ריפמן לפיתוח וקידום משותף של החברה הבדואית בנגב". מכון ריפמן לפיתוח וקידום משותף של החברה הבדואית בנגב, מוקם בימים אלו במטרה לפתור את אחת הבעיות הגדולות של מדינת ישראל בשנים האחרונות – חוסר הסדר והמשילות בנגב.
מי שינהל את הפעילות התקשורתית הוא מתן אבני, הבעלים של אממה, המעניקה שירותי יחסי ציבור וסושיאל. יו״ר צוות ההקמה של המכון הוא חגי רזניק, לשעבר מנכ״ל משרד השיכון והבינוי ומנכ״ל האמון על הרשות הלאומית למאבק באלימות סמים ואלכוהול ועל המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.
חגי רזניק אמר: ״חשוב מאוד לנטוע עצים, אבל חשוב יותר לנטוע תקוות. בן גוריון כתב שבנגב ייבחן העם בישראל ושמוליק ריפמן אמר ״אי קידום ההתיישבות הבדואית היא חסם לפיתוח הנגב כולו״. שנים אני חולם על הקמת מכון אזרחי א-מפלגתי שישפיע ויציע פתרונות ישומיים - אך לא היה בי את האומץ להגשים, לבנות פלטפורמה משלב אפס. כעת, יחד עם און ריפמן חברי ובנו של שמוליק ז״ל ועם חברים בדואים ויהודים נוספים, התחלנו בהקמת מכון ישומי על שמו של ריפמן ז״ל. חלום של שנים יוצא לדרך.״
כזכור, אתמול עלתה שוב לכותרות פרשת אריה שיף בנגב, כאשר משפחתו של הפורץ שנורה למוות בידי אריה שיף, כאשר ניסה לפרוץ לרכבו, הגישה תביעה נגד אריה שיף בסך של כ-4.3 מיליון שקל. במכתב התביעה נכתב שהדרישה לפיצוי היא "לאור הנזק הרב שהשאיר מאחוריו שיף בדמות של 8 יתומים מאב ואלמנה דאובה וכואבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה