שיווק ופרסום

סיגל שחמון נבחרה לפרסם את קבוצת הנדל"ן כנען

סיגל שחמון היא לא רק דוגמנית ומנחת טלוויזיה, אלא גם מעצבת פנים, ולכן לא מפתיע שהיא נבחרה כפרזנטורית לקמפיין של קבוצת הנדל"ן כנען, העוסק בהתחדשות עירונית לקראת הפרויקט הענק בקריית אונו
מערכת ice | 
סיגל שחמון (צילום תומר פדר)
הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה סיגל שחמון נבחרה לשמש כפרזנטורית של קבוצת הנדל"ן כנען. בנוסף על הטייטלים על המסך, שחמון כידוע היא גם מעצבת פנים, כך שיש קונוטציה מעניינת בינה לבין קבוצת הנדל"ן כנען, יזמית בתחום בתחום ההתחדשות העירונית בענף הנדל"ן, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים איל הנדלר, מאיר טל וניב רום.
לאחרונה הצטלמה שחמון לסרט התדמית של החברה, שתשיק בקרוב קמפיין לפרויקט "עלמא". בפרויקט מתוכננת בניה של מתחם פינוי בינוי רחב היקף, שבו עתידים להיבנות 750 יחידות דיור במרכז קרית אונו.
כזכור, באוגוסט האחרון הודיע קבוצת כנען כי  קבוצת "תדהר" תבנה עבורה פרויקט פינוי בינוי רחב היקף ב"מתחם לוי אשכול – דרום" בקרית אונו שיכלול כ-750 יח"ד חדשות בסכום כולל של למעלה מ-750 מיליון שקל. ההכנסות מהפרויקט צפויות להגיע לכדי כ- 1.2 מיליארד שקל. 
התכנית שתוכננה על ידי משרד פייגין אדריכלים, כוללת פינוי 232 משפחות, המתגוררות כעת ב-11 בניינים ישנים בני 4 קומות ובמקומם, בניית כ 750 יח"ד ב-10 בניינים בני 12-20  קומות בעירוב שימושים, יחד עם כ-5000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים. 
 
עבור "קבוצת כנען" זהו פרויקט הדגל של החברה, אותו היא מקדמת מזה למעלה מעשור באחד מהמתחמים המדוברים בישראל כיום: מתחם לוי אשכול דרום במרכזה של קרית אונו שעוברת תהליך של פינוי בינוי מהגדולים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה