שיווק ופרסום

השדרן זוהיר בהלול מככב בקמפיין החדש של הבורסה לני"ע

הבורסה לני"ע תל אביב משיקה קמפיין חדש בכיכובם של השדרן והפרשן המיתולוגי זוהיר בהלול, יחד עם כוכבי ליגת העל איתי שכטר, אייל גולסה, אלמוג כהן, עידן ורד ועוד
מערכת ice |  1
זוהיר בהלול (צילום הבורסה לני"ע)
הבורסה מחפשת משקיעים חדשים - ומגייסת למשימה את זוהיר בהלול: הבורסה לניירות ערך בתל אביב, שליגת העל בכדורגל נושאת את שמה – ליגת הבורסה לניירות ערך - יוצאת היום (יום שני) בקמפיין חדש וציבורי על מנת להעמיק את ההיכרות של הציבור הרחב עם שוק ההון ועם מוצרי ההשקעה השונים בבורסה.
את הקמפיין החדש מובילים שדרן ופרשן הספורט המיתולוגי זוהיר בהלול, ולצדו מככבים שחקני ליגת העל בכדורגל ממגוון קבוצות, בהם אייל גולסה, אלמוג כהן, איתי שכטר, בירם כיאל, בן סהר, מוחמד שכר, מקס גרצ'קין ועידן ורד. מטרת הקמפיין היא לחזק את הקשר של הציבור עם הבורסה הישראלית, להסיר חסמים להשקעות ולהגדיל את שיעור ההשתתפות של הציבור בהשקעות פיננסיות לטווח הארוך.

במסגרת הקמפיין יעלה לאוויר אתר אינטרנט בשם "אימון פיננסי" שבו יפורסמו מושגי יסוד ומידע רלוונטי למשקיעים מתחילים, תשובות לשאלות וטיפים להשקעה נבונה. בנוסף לכך, הבורסה לני"ע תערוך פעילויות במגרשי הכדורגל, ובהן יפעילו עמדות שיפגישו אוהדים מקבוצות שונות בתחרויות טריוויה בנושאי שוק ההון.
בשנה האחרונה קיימו הבורסה לני"ע יחד עם מנהלת הליגות לכדורגל את התוכנית "אימון פיננסי" לשחקני הכדורגל בליגת העל, שבמסגרתה קיימו שחקני הליגה מפגשים עם גורמי מקצוע בבורסה - במטרה להעמיק את הידע שלהם בנושא ניהול פיננסי של כספי הפנסיה והחיסכון, מוצרי חיסכון והשקעה, פיזור סיכונים, התנהלות על פי תקציב ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבורסה לניירות טואלט
    בנגלי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה בדיוק הוא יכול למכור לנו שהבורסה זה ישראל והלקוחות המפסידים זה הפלסטינאים
    סגור