שיווק ופרסום

תקציב חדש לזאביק דרור: אלה המסעדות שיצטרפו למשרד

קבוצת המסעדות קיסו שבבעלותה חמש מסעדות בחרה במשרד יחסי הציבור של "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לנהל את תקציב יחסי הציבור והמשפיענים של החברה
מערכת ice | 
זאביק דרור (צילום יח"צ)
קבוצת המסעדות "קיסו", האחראית על כמה מסעדות הודיעה היום (ראשון) כי בחרה ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים של החברה.
קבוצת קיסו נוסדה בשנת 2005 כאשר פתחה את המסעדה הראשונה "נוצ'" ברמת השרון. לאחר מכן התרחבה למסעדות פופלריות נוספות: פו סושי בתל אביב, קיסו בקריית אונו, ני-שי בנתניה, סטודיו בפארק צמרת ולאחרונה גם מסעדת "סאן יאנג" הממוקמת במלון INK ברחוב ברנר בתל אביב. 
לדברי רותם טחן, מבעלי קבוצת "קיסו":  "קבוצת קיסו פועלת מעל 15 שנים והפכה להיות אחת הקבוצות הבולטות בעולם הקולינריה. בשנים האחרונות פעילות הקבוצה התרחבה משמעותית ואנו מקפידים לספק לקהל הלקוחות שלנו חוויה קולינרית מדויקת וחוויתית.  אנו שמחים ובטוחים כי שירותיו של משרד יחסי הציבור והמשפיענים של זאביק דרור יחזק את פעילות הקבוצה ויניב תוצאות רבות בעבודתנו המשותפת".  
לדברי זאביק דרור: "אנו נרגשים לקבל למחלקת הקולינריה את קבוצת קיסו, אחת הקבוצות המובילות בתחום הקולינריה ככלל ובתחום האסייאתי בפרט, מטרתנו המשותפת היא להמשיך ולקבע את מעמדה של הקבוצה כקבוצה החזקה בישראל, כמו כן להעמיק את החשיפה לכלל פעילויות הקבוצה, בתחומים השונים בהם עוסקים ולהמשיך להוביל את המסעדות המרגשות, הטעימות והייחודיות שתחת הקבוצה."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה