שיווק ופרסום

הג'וב החדש והיוקרתי של ליאור סושרד

אמן החושים הבינלאומי, ליאור סושרד, נבחר כפרזנטור לקמפיין של מותג שעוני היוקרה העולמי HUBLOT (הובלו) להשקת שעון חורף. עלות הקמפיין העולמי למעלה ממיליון דולר
מערכת ice |  1
ליאור סושארד (צילום מלאני פנטון)
אמן החושים הישראלי, הפופולרי ברחבי העולם, יצטרף לרשימה מכובדת של שגרירי המותג ושמו יופיע לצד כוכבים כמו הטניסאי נובאק דג'וקוביץ', הכדורגלן זוכה גביע העולם קיליאן אמבפה, המוזיקאי ג'יי סנייק ועוד.
מותג השעונים היוקרתי בחר בסושרד מתוך רצון להרחיב את מנעד הכוכבים בתחום הבידור, ובחר באמן החושים, מה גם שזה מאוד מתבקש לראות הקשר בין אמן חושים לשעונים.
במסגרת שיתוף הפעולה, סושרד צפוי להשתתף בקמפיינים, אירועים והשקות של הובלו בישראל וגם מסביב לעולם. נרקמו תכניות שאפתניות בין הובלו לסושרד וביניהן השקה עתידית של שעון במהדורה מיוחדת בשיתוף האמן. עלות הקמפיין העולמי למעלה ממיליון דולר.
לדברי סושרד הוא מחובר לקמפיין שכן מאז שהוא ילד תחום השעונים הקסים אותו וסיקרן אותו ו"אין חלום גדול יותר עבורי להיות חלק מהעולם המופלא של הובלו" עוד הוסיף שמדובר בחברה שהחזון וערכיה זהים לשלו, אם זה בחדשנות, נועזות, ראשוניות ודיוק.
חברת הובלו (Hublot) היא יצרנית שעוני יוקרה שוויצרית, אשר הוקמה בשנת 1980. כיום החברה נמצאת תחת בעלות של קבוצת מוצרי היוקרה הצרפתית LVMH. הובלו מחזיקה כיום ב 130 בוטיקים ברחבי העולם, כולל חנות בוטיק בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחח מאז שחשפו ביוטיוב את כל החמישה קונצים שהוא מכיר
    ענת 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקריירה שלו מתה. חפשו ביוטיוב Wise Uncle ותגלו איך השטיקים שלו עובדים.
    סגור