שיווק ופרסום

זאביק דרור מתחדש: זו הזמרת המפורסמת שהצטרפה למשרד

אחרי סטטיק ובן אל, מרגי ומשה פרץ: משרד יחסי הציבור של זאביק דרור מצרף לשורותיו את אחת הזמרות היותר מפורסמות בישראל. דרור: " אישה עוצמתית עם נשמה גדולה וכשרון אדיר, אנחנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול האסטרטגי". מי הזמרת שהצטרפה?
מערכת ice |  4
זאביק דרור (צילום יח"צ)
הזמרת והיוצרת נסרין קדרי מצטרפת היום (חמישי) למשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" אשר יטפל במערך יחסי הציבור והתדמית של הזמרת.
נסרין קדרי היא אחת הזמרות המפורסמות בישראל מאז שפרצה לתודעה כזוכת העונה השנייה של תכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך" ומאז הוציאה מספר להיטים. נסרין מיוצגת בארומה music בניהול משותף עם אביב בן ישי. בין להיטיה הגדולים: "בנאדיק", "לומדת ללכת", "אלבי מעאק", "תאמרו לו", "אתה עושה לי טוב", "אל תלך", "חייאתי", "היינו שניים", "לובשת חיוך" והלהיטים החדשים "רוצי עם הלב", "יש לי אותך" וכמובן הסינגל החדש "אהובי".
כאמור, קדרי מצטרפת ל"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית", המשרד שנוסד בשנת 2002 והנו משרד מוביל ליחסי ציבור ותוכן משפיענים המחזיק בלמעלה מ- 50 לקוחות מובילים מתחומי העסקים, לייף סטייל, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה, טכנולוגיה ועוד. בין לקוחותיו בתחום המוזיקה: סטטיק ובן אל, משה פרץ, יהונתן מרגי, אגם בוחבוט ושחר סאול.
לדברי זאביק דרור: "מלבד היותה זמרת ענקית, נסרין היא אישה עוצמתית עם נשמה גדולה וכשרון אדיר, אנחנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול האסטרטגי במיתוג ובתקשורת של הקריירה שלה"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נסרין
    אנוביס 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אישה עוצמתית ? איך ? כל גבר בחייה הפך אותה לסמרטוט !
    סגור
  • 3.
    לא מבינה באיזו שפה היא שרה -)
    מאי 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו לא ערבית ולא עברית....אז מה זה??
    סגור
  • 2.
    אין מלכות כמו נסרין בעולם
    שחר סלטי 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לאישה הזאת יש חד משמעית כישרון אדיר ונשמה עצומה. בהצלחה מלכת העולם שליייי??
    סגור
  • 1.
    וואי וואי כמה דרמה (ל"ת)
    עודד 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור