שיווק ופרסום

שלא תפספסו אוטו: מימון ישיר בקמפיין חדש

חברת האשראי הצרכני "מימון ישיר" יצאה השבוע עם קמפיין שירות חדש ללקוחות בשם "אל תפספסאוטו". על פי בדיקת ice, הקמפיין מוערך בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים
מערכת ice |  3
שרית רדין, סמנכ"לית השיווק במימון ישיר (צילום מיכה לובטון)
חברת האשראי הצרכני מימון ישיר יצאה השבוע עם קמפיין שירות חדש ללקוחות– "אל תפספסאוטו" - בדיקה מקדימה ומהירה לצורך מתן אישור עקרוני לקבלת מימון לרכב יד שנייה. הקמפיין החדש של החברה, מוערך בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים, לפי בדיקת ice.
במימון ישיר מסבירים כי הביקושים הרבים בשוק הרכב והחוסר בהיצע מכוניות, יצרו תופעה חדשה לפיה רוכשים פוטנציאלים המעוניינים לקבל מימון פעמים רבות ויתרו על רכישת רכב לאחר שפספסו את הרכב שרצו.
שרית רדין, סמנכ"לית השיווק במימון ישיר, הסבירה: "הקמפיין נוצר מתוך התבוננות בשטח וכמענה לביקוש הגבוה הקיים בשוק. הן בשוק לרכבי היד השנייה והן לרכבים חדשים, באמצעות בדיקת הזכאות מראש, הצרכנים מגיעים למגרשי הרכב מוכנים וכך לא מפספסים הזדמנויות"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד למשרד הפרסום ברוקנר ומימון ישיר! (ל"ת)
    רוני 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נראית ביץ'. בהצלחה למי שיעבוד איתה! (ל"ת)
    חחח 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחרי שהשאירה אדמה חרוכה בקרסו, שיהיה בצלחה במימון ישיר
    דאצ'יה 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד קמפיין ועוד יח"צ על כלום ושום דבר. את הנזקים שהשאירה בקרסו יקח הרבה זמן לתקן
    סגור