שיווק ופרסום
שלא תפספסו אוטו: מימון ישיר בקמפיין חדש
חברת האשראי הצרכני "מימון ישיר" יצאה השבוע עם קמפיין שירות חדש ללקוחות בשם "אל תפספסאוטו". על פי בדיקת ice, הקמפיין מוערך בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים
חברת האשראי הצרכני מימון ישיר יצאה השבוע עם קמפיין שירות חדש ללקוחות– "אל תפספסאוטו" - בדיקה מקדימה ומהירה לצורך מתן אישור עקרוני לקבלת מימון לרכב יד שנייה. הקמפיין החדש של החברה, מוערך בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים, לפי בדיקת ice.
במימון ישיר מסבירים כי הביקושים הרבים בשוק הרכב והחוסר בהיצע מכוניות, יצרו תופעה חדשה לפיה רוכשים פוטנציאלים המעוניינים לקבל מימון פעמים רבות ויתרו על רכישת רכב לאחר שפספסו את הרכב שרצו.
שרית רדין, סמנכ"לית השיווק במימון ישיר, הסבירה: "הקמפיין נוצר מתוך התבוננות בשטח וכמענה לביקוש הגבוה הקיים בשוק. הן בשוק לרכבי היד השנייה והן לרכבים חדשים, באמצעות בדיקת הזכאות מראש, הצרכנים מגיעים למגרשי הרכב מוכנים וכך לא מפספסים הזדמנויות"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד למשרד הפרסום ברוקנר ומימון ישיר! (ל"ת)רוני 10/2021/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.נראית ביץ'. בהצלחה למי שיעבוד איתה! (ל"ת)חחח 10/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אחרי שהשאירה אדמה חרוכה בקרסו, שיהיה בצלחה במימון ישירדאצ'יה 09/2021/30הגב לתגובה זו0 0עוד קמפיין ועוד יח"צ על כלום ושום דבר. את הנזקים שהשאירה בקרסו יקח הרבה זמן לתקןסגור