שיווק ופרסום
כשעידו רוזנבלום שחה בנביעות מגנזיום: פרסומת השבוע של ice
איך אפשר להעביר את העובדה שיש מגנזיום בצורה הכי שקופה שיש? משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עונה על השאלות | פרסומת השבוע של ice
כמה הצליחה לתפוס אותכם בשבוע האחרון העובדה ש... עידו רוזנבלום שותה מים של נביעות עם מגנזיום? הקמפיין החדש של נביעות שיצא לאחרונה מבית משרד הפירסום באומן עושה את זה הכי שקוף, הכי מצחיק, והכי לא צפוי למים. איך גורמים לרוזנבלום לטפס על הר בלי הר? באומן עונים על השאלות מאחורי פרסומת השבוע של ice.
דבר המשרד:
"תקציב נביעות נמצא כבר למעלה משנה בבאומן, ולאחר מס' פרוייקטים משותפים אנחנו גאים להשיק את השפה החדשה של נביעות בסרט שהוא הכל חוץ מ"פרסומת קלאסית למים מינרליים".
עובדה מעניינת:
"זוהי הפרסומת הראשונה בישראל שמשתמשת בטכנולוגיה המכונה xr- המאפשרת שימוש במסכי לד כך שהבמאי והצוות יכולים לראות את התוצאה ולבצע תיקונים בזמן אמת, כגון הוספה והזזה של אלמנטים, תיקוני תאורה, החלפת סביבות וכיו"צ, דברים שעד היום אפשר היה לבצע רק בחדרי העריכה אחרי הצילום. חיישן שמחובר למצלמה מגיב לתנועת המצלמה בזמן אמת ומאפשר לייצר סצינה ריאליסטית לחלוטין שמחליפה את הצורך לצאת ולצלם בלוקיישן אמיתי".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
"האתגר הגדול היה ליצור פרסומת למים מינרליים, מוצר מקטגוריה 'שקופה' (תרתי משמע) שתהיה קריאייטיבית ומצחיקה, כזאת שבולטת בברייק".
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"יש בזה מגזניום?" (בכל פעם שנערת המים עוברת).
צפו בפרסומת השבוע:
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה