שיווק ופרסום

קלווין קליין מעוררים סערה: זו התמונה ששברה את הרשת

מותג האופנה הבינלאומי קלווין קליין פרסם תמונה אחת מקמפיין קולקציית הגאווה האחרונה של המותג - ושרף את הרשת באחת מהתמונות החושפניות והשנויות במחלוקת
מערכת ice | 
Calvin Klein (צילום יח"צ/ צילום מסך)
זה הולך להיות טקסט מלא בנקודות א-מגדריות, כשמי שעומד מאחוריו הוא השחקן.ית זואי טראקס שמשתתפת בימים אלה בקמפיין של המעצב היהודי אמריקאי קלווין קליין. המותג ידוע בתמיכתו בקהילה הגאה וכעת הקמפיין הזה לא רק שם במרכזו דמות מוכרת מהקהילה, טראקס מדגמנ.ת בקמפיין תחתונים מקולקציית הגאווה של המותג. 
אלא שלא הבחירה בטראקס היא שעוררה את הסערה אלא הסטילס עצמו שפורסם בעמו דהאינסטגרם הרשמי של המוצג בתוספת ציטוט של טראקס עצמו.ה, "אני הולכ.ת ברחוב עם אש בחזה, ומודה לכל מה שאי פעם ניסה לכבות אותי", כשהציטוט עצמו נלקח מפוסט ארוך יותר שפורסם בעמוד של טראקס. לצד הציטוט - התמונה מהקמפיין שחושפת את פלג הגוף העליון והטראנסי של טראקס שמה שהכי בולט בו, חוץ מהצנזורה של החזה, זו צמיחת השיער בבית השחי שנחשפת בתמונה באופן מכוון וגלוי.
הקמפיין והתמונות שלו עוררו סערה מאתמול ועלו לכותרות, עוקבי עמוד האינסטגרם של המותג לא הגיבו באהדה מוחלטת כלפי הנושא המסועף והמורכב שהוצג בתמונה ובקמפיין וגם שם נשמעו ביקורות כלפי הבחירה לפרסם אותה. עם זאת, נראה שהציטוט שהוסף לתמונה חתם מראש את כל הדיונים בנושא והותיר את כוונת המשורר תלויה ועומדת: לא תצליחו לכבות.  

גם בארץ התמונה עוררה סערה כשערן סוויסה פירסם בעמוד האינסטגרם שלו דיון פתוח בנושא והפנה את שאלת הלגיטימיות לעוקביו, שגם הם לא הראו תמיכה מקצה לקצה ברעיון המותג. עמוד האינסטגרם של קלווין קליין מונה כ-21 מיליון עוקבים והתמונה עצמה הפכה לויראלית כמעט פי עשרה מהפוסטים האחרונים בעמוד כשזכתה ליותר מ-200 אלף סימוני "אהבתי" על הפירסום. לעומת זאת, הפוסט של טראקס צבר כשמונה אלף על גלריית התמונות מהקמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה