שיווק ופרסום

חברת הסייבר העולמית מגייסת עובדים ויצאה בקמפיין ייחודי

דיפ אינסטינקט, מגייסת למעלה מ- 100 עובדים, בתחומי ה Deep Learning, מוצר ופיתוח, המהלך מלווה בקמפיין חוצות ייחודי שנותן במה לאומנות ומאיירים וחסויות בפריים טיים בטלוויזיה. השקיעה בקמפיין בשווי מאות אלפי שקלים כולל בפריים טיים בטלוויזיה
כפיר אדר | 
קמפיין דיפ אינסטינקט (צילום יחצ)
דיפ אינסטינקט, מובילה עולמית וחלוצה ביישומי בינה מלאכותית בעולם אבטחת המידע, אשר מיישמת פתרונות תשתית למידה עמוקה ובינה מלאכותית לפתרונות סייבר הגנתיים, המעסיקה בישראל כבר למעלה מ-  270 עובדים, השיקה קמפיין חוצות ייחודי  בתל אביב, לגיוס של 100 עובדים, למגוון תפקידים, ביניהם: ראש צוות מחקר, חוקרים, מנהלי מוצר, מפתחי Windows, Linux, MAC, ועוד רבים.
בימים האחרונים יצאה דיפ אינסטיקנט  בקמפיין מיוחד שלא נראה בנוף, בשווי של מאות אלפי שקלים הכולל חסויות בפריים טיים בטלוויזיה (בין היתר גם בתכנית חתונה ממבט ראשון) ושילוט חוצות בכל רחבי תל אביב. המטרה בקמפיין הייתה להתמקד במקום ממנו מגיע הכישרון של החברה, עובדי החברה.
שירי גיא, סמנכ"לית משאבי אנוש בדיפ אינסטיקנט, הסבירה על המהלך: "לא התמקדנו במחלפים באיילון אלא במקומות בהם מסתובב הטאלנט הבא שלנו, תחנות אוטובוס ברחובות ובשכונות צעירות ושוקקות בתל אביב".
אלון דאום, מ- Wdcreative מי שאחראי על עיצוב הקמפיין: "כל החברות היום מייצרות מיתוגים נורא מפוצצים ויפים, אנחנו בחרנו לשבור את התחושה התאגידית המוכרת והממוסגרת ולאייר את המותג, ולנסות ולהוציא החוצה את העולם הפנימי שלו. במכוון הלכנו על תפיסת מיתוג לא טרוויאלית, רצינו לתת מקום לאומנות וליצירה ישראלית ולאפשר לאמנים צעירים ובעצם לספר את הסיפור של דיפ אינסטינקט  ולייצר חוויה הרבה יותר רגשית ואותנטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה