שיווק ופרסום
צפו: הקמפיין המהפכני של yes עם ספיר ברמן ונועה קירל
מאז שיצאה בהצרה על תהליך השינוי המגדרי שהיא עוברת, ספיר ברמן לא מפסיקה לככב בכותרות טובות. הפעם אלה yes שהשיקו קמפיין ייחודי בכיכובה לצד נועה קירל בהפקה קולנועית מיוחד
yes עלתה אמש בקמפיין חדש ל yes+, שירות הסטרימינג הגדול בישראל, תחת המסר: "אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם", שכולו הצדעה לאומץ שבעשיית שינוי. הקמפיין מבוסס כמחווה לסרט הקאלט "פריסילה מלכת המדבר", ומלווה בלהיט האלמותי "I will survive" של גלוריה גיינור, הלקוח גם הוא מהסרט, בעיבוד חדש בעברית. הסרטון מספר את סיפורה של ספיר ברמן, שופטת הכדורגל הבין-לאומית שעשתה שינוי מגדרי אמיץ מגבר לאשה, בתוך סביבה הנחשבת למעוזה של הגבריות - עולם הכדורגל.
בסרטון, ספיר יורדת מהמגרש לאחר משחק כדורגל במדי שופטת ונכנסת לחדר ההלבשה. היא מחליפה בגדים ויוצאת מחדר ההלבשה לבושה בשמלת נשף זוהרת, בעיצובו של אלון ליבנה, ושרה לעבר המצלמה את סיפורה בקולה של נועה קירל. ספיר ממשיכה לצעוד מהאצטדיון היישר אל המדבר, כשאת פניה מקבלים הזמרת נועה קירל ושלל רקדניות ורקדנים בבגדים צבעוניים, ביניהן מלכות הדראג הישראליות המפורסמות: קיי לונג, טלולה בונט, מילקי, קימברלי, פטרישיה וכריסטינה. יחד הן עולות על אוטובוס הזהה לאוטובוס מ"פריסילה מלכת המדבר", כדי לחגוג את החופש לשנות, כשמסען לשינוי מלווה בסיטואציות משעשעות לצד הדרך, בשירה ובריקודים, כאשר אפילו "מלכת היופי של ירושלים" (השחקנית סוול אריאל אור) לא נשארת אדישה ומצטרפת אליהן לחגיגה של העצמה נשית.
הפקת הענק הקולנועית צולמה במשך שני ימי צילום, על מנת לשמור על אותנטיות כל סצנות המחווה ל "פרסיליה מלכת המדבר" צולמו בחום המדברי בקרבת ים המלח, כאשר אנשי ההפקה גוננו על ספיר ונועה מהשמש הקופחת באמצעות שמשיות על מנת שאף טיפת איפור לא תימרח. יום הצילום השני, וסצנת הכניסה של ספיר לאצטדיון, צולמו יום למחרת בבלומפילד.
yes מצדיעה לספיר ברמן על האומץ לבחור שלא להתפשר על פחות מהטוב ביותר עבורה, ומעודדת את חובבי הטלוויזיה לא להתפשר ולעבור ל yes+ שם מובטחת להם חווית הצפייה האולטימטיבית.
שירות yes+ כולל: ממשק חדשני ומתקדם, גישה ישירה לשירותי התוכן הגדולים בעולם: NETFLIX, Amazon prime video, YouTube ו- Spotify ועולם תוכן עצום של כ- 140 ערוצים וספריית VOD מלאה הכוללת עשרות אלפי תכנים, 600 סדרות ועונות חדשות וכ- 2,000 סרטים בכל זמן נתון, הפקות המקור המובילות מבית yes, ביניהן: 'מלכת היופי של ירושלים', 'בני אור', 'פאודה', 'הבוזגלוס', 'תאג"ד', 'הטבח', 'שטיסל', 'מעילה' ועוד אלפי תכני ילדים ישראלים ומדובבים מהעולם, תכני מדע וטבע, ספורט ועוד.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes אמר: "yes+, שירות הסטרימינג הגדול בישראל, זוכה לשביעות רצון גבוהה מאד מצד הלקוחות, כאשר כבר עתה 30% מלקוחותינו הינם לקוחות IP. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה נוספת בשביעות הרצון בקרב לקוחות yes+, בזכות הצפייה ללא Delay במשחקי היורו באמצעות שירות yes+LIVE".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.דוחהאני 07/2021/12הגב לתגובה זו1 1דוחההסגור