שיווק ופרסום

קמפיין חדש למיכל אנסקי, את מי היא תחליף בתפקיד?

ללא גברי בנאי שהופיע איתו במשך שנים ארוכות כפרזנטור של מותג ניקוי הכלים, אהרוני יתחדש באשת הקולינריה שמכירה אותו היטב מהריאליטי של קשת 12 'מאסטר שף' בו הם משמשים יחד כשופטים, היקף ההשקעה בקמפיין מוערך במיליוני שקלים
כפיר אדר |  1
מיכאל אנסקי (צילום דניאל שכטר)
קפסולות Fairy חדשות למדיח ולצד זאת פרזנטורית חדשה למותג: שופטת מאסטר שף מיכל אנסקי. אושיית הקולינריה תככב לצידו של השף ישראל אהרוני, כפרזנטורית של מותג ניקוי הכלים. שווי הקמפיין החדש מוערך במיליוני שקלים.
הופעתה הראשונה של אנסקי תהיה בפרסומת החדשה של קפסולות הניקוי למדיח הכלים Fairy Platinum Plus. הפרסומת החדשה תעלה לאוויר במהלך יולי. בפרסומת החדשה אנסקי ואהרוני יפתיעו את הצופים  בכך שעם הקפסולות החדשות של Fairy ניתן להכניס למדיח הכלים סירים ומחבתות של מאכלים שבדרך כלל היינו צריכים לשטוף לפני את הסירים עם מנות כמו: חמין, מקלובה וחריימה.
"Fairy הוא מותג ניקוי כלים אהוב בישראל", אמר אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, "ובעל מסורת ארוכה של פרזנטורים אמינים שמייצגים את המותג לאורך השנים. אנחנו מודים בהזדמנות זו לגברי בנאי היקר שהיה חלק מהצוות במשך 14 שנים. בחרנו השנה להדגיש את ההשקה ואת האמירה החדשה שאין צורך בשטיפה מוקדמת, על ידי חידוש בקאסט שלנו, וגם על ידי פנייה לשני המינים, נשים וגברים גם יחד. אנחנו נרגשים לקראת עליית הפרסומת החדשה". 
“אני שמחה ומתרגשת להצטרף לקמפיין של מותג fairy, לצדו של קולגה וחבר יקר, ישראל אהרוני", אמרה מיכל אנסקי. אהרוני, פרזנטור המותג בישראל ב 14 השנים האחרונות ציין כי הוא גאה להמשיך ולכהן כפרזנטור של המותג המוביל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא כל הזמן בהריון (ל"ת)
    מאי 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור