שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: עדי אשכנזי וזופר אבדיה בקמפיין של הבורסה

כדורסלן העבר ואביו של דני אבדיה, זופר, מתנשא לגובה של 2.03 מטר, עדי אשכנזי קצת פחות בגובה של 1.52 מטר, ואם משווים גובה אז משווים עמלות מסחר. קמפיין משעשע ותוסס של סיטימדיה לבורסה לניירות ערך | זו פרסומת השבוע של ice
מערכת ice | 
פרסומת השבוע בורסה (צילום מסך)
משרד הפרסום סיטימדיה עם קמפיין לבורסה לניירות ערך וליהוק מבריק של עדי אשכנזי וכדורסלן העבר, זופר אבדיה, אביו של כוכב ה-NBA דני אבדיה עם מסר פשוט של ההשוואה שמתחילה בגבהים בין שני הפרזנטורים ונגמרת בהשוואת עמלות המסחר בין הבנקים ובתי ההשקעות. הבורסה מעולם לא הייתה נגישה יותר.
משרד הפרסום: סיטימדיה | מספר ימי צילום: 1 | תקציב לכל המהלך: כ-3.5 מיליון שקל.
על המהלך:
הבורסה לניירות ערך עוסקת רבות בשנים האחרונות בהנגשה ויצירת ערך אמיתי לציבור הרחב. בשנה האחרונה מאות אלפי אנשים החלו לסחור בשוק ההון ונושא עמלות המסחר עמד בחזית השיח. הבורסה לניירות ערך יצאה בקמפיין שנועד להעניק לציבור שקיפות מוחלטת בנושא, באמצעות מחשבון ייעודי. המחשבון שנמצא באתר ובאפליקציית הבורסה, נותן תמונה מלאה ומדוייקת על גובה עמלות המסחר שנגבות על ידי הבנקים ובתי ההשקעות ונותנת למשקיע מידע שיכול לחסוך לו עד אלפי שקלים בשנה.
דבר המשרד: 
במטרה לייצר שיח סביב נושא ההשוואות – שמנו בפרונט נושא שיח כל ישראלי – הרי אנחנו משווים כמעט כל דבר בחיים – אז למה לא להשוות עמלות? אבל זה כמובן לא מספיק. הפיצוח היה בהנגשה. מצד אחד עדי אשכנזי, 1.52 מטר של קומדיה שמשתפת פעולה עם הבורסה זו השנה הרביעית. בצד השני, זופר אבדיה, 2.03 מטר, שחקן כדורסל אגדי, אבא של שחקן NBA דני אבדיה, ומי בשנה האחרונה הפך להיות דמות סופר אהובה ומוכרת בזכות דמות בארץ נהדרת שעוסקת לא מעט ב... השוואות. אז חיברנו בין כל העולמות, ויצרנו דיאלוג קומי סביב נושא ההשוואה תחת המסר: שווה משווה.  
משהו על הקמפיין:
בתחילת העבודה על הקמפיין שאפנו לבנות סיפור סביב הדמות של עדי והצורך הבלתי פוסק שלה להשוות. היו לנו כמה כיוונים, אבל רצינו לא רק לדבר השוואה אלא להראות השוואה ואז עלה הרעיון של זופר. לא ידענו לאן זה התפתח, הרי זה מוזר לבנות קמפיין שבו אחד הכוכבים הוא כוכב אבל לא מוכר במיוחד...כי זופר הוא אמנם הוא שם דבר בקרב חובבי ספורט ובתור אביו של שחקן ה-NBA דני אבדיה, הפך לכוכב בזכות החיקוי של אלי פיניש בארץ נהדרת. אחרי הפגישה עם זופר הבנו שהחיקוי מאוד נאמן למקור, ומשם הקומדיה כמעט כתבה את עצמה.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
אתגר הגובה, ולא רק גובה העמלות. קומדיה קלאסית עובדת על ניגודיות, וכאן הפרש הגבהים בין זופר לעדי היווה בסיס לקומדיה. היכולות של עדי שכולנו מכירים, ואלה של זופר שהרגיש מאוד טבעי בתפקיד החדש יצרו קסם אמיתי על הסט, שעבר דרך המצלמה.
 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?

לא צריך משווה גיברת, ויש עוד כמה פנינים. ריכזנו אותם במילון מיוחד באתר של הבורסה. תתייחסו לזה כמו כתוביות בגוף הסרט.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הכל. האווירה הייתה כיפית, הדינמיקה לא מתאמצת, וגם הטקסט כמעט כתב את עצמו. הכוח היה הדליברי המושלם של עדי והזה הבלתי מתאמץ של זופר שנראו שבעיקר נהנים מהצימוד הבלתי צפוי.
קרדיטים:
משרד פרסום: סיטימדיה
חברת הפקה: מולה
במאי: אביב מערבי
יחסי ציבור ותקשורת: שרף תקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה