שיווק ופרסום
תהפוך לאייקון כמו המקור? תכירו את 'נערת תפוזינה' החדשה
לאחר אודישנים רבים לתפקיד, שהפך למיתוס, נבחרה השחקנית ליהי קורנובסקי, "להיכנס" לשיער הכתום ולהיסטוריה המפוארת של נערות תפוזינה, שהפכו לקלאסיקה עוד משנות ה-90
ביום חם במיוחד שמסמן את הקיץ המתקרב, לצד התנועה הערה של שדרות רוטשילד בתל אביב, הצטלמה לה נערת תפוזינה החדשה ליהי קורנובסקי לפרסומת החדשה. הפעם בשל נסיבות אובייקטיביו. במקום שיער כתום, הסתפקה נערת תפוזינה בפאה ג'ינג'ית שעיטרה את ראשה.
על אף שברמה האישית הודתה ליהי קורנובסקי שאוהבת את המראה ושוקלת בהחלט לאמץ אותו, הסיפור של הפרסומת הפעם תופס את נערת תפוזינה החדשה עושה מה ש"בא לה" גם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. העיקר שתשתה את המשקה הנכון.
נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון"..
את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.הכי בלתי בארץ (ל"ת)מארק 05/2021/28הגב לתגובה זו1 0סגור