שיווק ופרסום

בתקציב של 2.5 מיליון שקל: הקמפיין החדש של SCOOP, מי יככבו בו?

נטע ברזני, עומר ברבי ומוניקה ג'וזף ישמשו הפרזנטורים החדשים של רשת ההנעלה, כשלצידן יככב כוכב המרוץ למיליון ואחיה של נטע-עומר ברזני.
 
כפיר אדר | 
הפרזנטורים של SCOOP (צילום רן יחזקאל רותם לבל מאיר כהן)
ארבע אושיות רשת ודוגמניות חתמו אמש  (שני) על חוזה עם רשת   SCOOP, במסגרת זו יככבו כפרזנטורים בקמפיין אביב קיץ 2021 של מותג הנעלים והתיקים. האחים יוצאי המרוץ למילון נטע ועומר ברזני, הדוגמנית המובילה עומר ברבי והדוגמנית והשחקנית הסודנית המצליחה מוניקה ג'וזף. ארבעת הכוכבים יחליפו את הדוגמנית ספיר נרקיס, אשר שימשה בשנה האחרונה כפרזנוטרית המותג.
הקמפיין יעלה לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2021, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל ויכלול פעילות רחבה בנכסים  הדיגיטליים של הפרזנטורים, ברשתות החברתיות, בשלטי חוצות, ערוצי טלוויזיה, אתרי אינטרנט מובילים ועוד.
רוני אינסאז מבעלי רשת סקופ מסר: "המטרה בקמפיין קיץ 2021 להביא ניחוח צעיר, עדכני, התואם לערכי המותג. רצינו לאחר משבר הקורונה לרענן ולחדש ללקוחותינו הן ברמת המוצר, האווירה, הקמפיין והמחירים המפתיעים בחנויות". 
מסוכנות יולי המייצגת את סוללת הפרזנטורים החדשים נמסר: "אנו מתרגשים לקחת חלק בקמפיין החדש של  סקופ, אחרי תקופת הקורונה המאתגרת, כיף לחזור לשגרה, נתראה בחנויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה