שיווק ופרסום
משרד הפרסום שביט וזהו יטפל בתקציב הפרסום של "ביי אנד דרייב"
המשרד בבעלות של אסי שביט יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב לאחר פתיחת המתחם החדש של החברה שהוקם בפולג. אסי שביט: "יעזור ויתרום רבות להמשך מיצובה כשחקן מוביל בענף"
משרד הפרסום "שביט וזהו" זכה אתמול (ראשון) בתקציב הפרסום של הרשת הישראלית המוכרת מותגי יוקרה של כלל יצרני הרכב. הרשת יצאה בקמפיין מתחם לרכב שהוקם בפולג ובהקמתו הושקעו עשרות מיליוני שקלים. בימים אלו הסתיים תהליך המיתוג והאסטרטגיה החדשה תחת הקונספט: What drives you?
כזכור, משרד הפרסום "שביט וזהו" בבעלותו של אסי שביט, לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם ושותף בחברון זלצמן שביט קיים כ-7 שנים ולפני כשנה הצטרף למשרד רן אטלס כשותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי בין לקוחות המשרד נמנים : רשת יין בעיר, בי קיור לייזר, בית השיטה, פירות אביב , עבאדי ,טחינה ירושלים, בירה מיתוס, קבוצת שלמה ביטוח , רהיטי גרין, רשת התאורה לד מרקט, טריגו, נדל"ן DHL , WEFIX.
הבעלים של משרד הפרסום "שביט וזהו", אסי שביט אמר כי: "שמח לצרף מותג בסדר גדול כזה למשרד. אני בטוח שהניסיון הרב שצברנו בקטגוריה יעזור ויתרום רבות להמשך מיצובה כשחקן המוביל והחדשני בענף".
ליאור חמבי, מנכ"ל רשת ביי אנד דרייב הוסיף כי: "אנחנו שמחים על הבחירה ב'שביט וזהו' כשותף אסטרטגי וקראייטיבי, ונרגשים לקראת יציאתנו לדרך משותפת. השנה הקרובה צפויה להיות שנה משמעותית בצמיחת פעילות Buy&Drive כחברת רכבי יוקרה עם פתיחת מתחם הרכבים הייחודי, הגדול והמפואר בישראל. יחד נוביל מהלכים שיחזקו את המותג ואת החשיפה שלו ונכבוש את היעדים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה