שיווק ופרסום

אשת השיווק של פברואר: תרי ישכיל סמנכ"לית השיווק של פרטנר

מאחורי הקלעים של הקמפיין המושקע של סטטיק (לירז רוסו) וארוסתו שרית פולק, עומדים שורת אנשים מובילים בעולם השיווק והפרסום. איך עלה הרעיון לשלב את סטטיק ושרית ומי בעצם הובילה את הקמפיין? 

מערכת ice |  2
תרי ישכיל (צילום רמי זרנגה)

אחד הקמפיינים הבולטים החודש היה הפרסומת המשותפת של סטטיק (לירז רוסו) וארוסתו שרית פולק. פרטנר הצליחו להעביר את המסר השיווקי באופן מצחיק וקליל שהעלה לכולנו חיוך על הפנים.

פרטנר TV יצאו בקמפיין חדש המתקשר את הדינמיקה בין זוג שמנהלים מערכת יחסים כמו כל מערכת יחסים, גם עם וויכוחים - אבל בהומור מוחלט.
מי שעומדת אחרי הצלחת הקמפיין היא סמנכ"לית השיווק של פרטנר: תרי ישכיל, על ההברקה המקוריות והיצירתיות בדרך הומוריסטית שנוגעת לכולנו, בחרנו להעניק לה את תואר אשת השיווק של פברואר.
מי את תרי ישכיל?

"עוסקת בשיווק מעל שני עשורים ובמגוון חברות מובילות במשק, בהן תנובה, פסגות ,זאפ, ומ-2017 בתפקיד סמנכ"לית השיווק של קבוצת פרטנר. מחודש יולי האחרון, אני מנהלת גם את חטיבת השירות של הקבוצה. חיבור חטיבת השיווק והשירות נעשה מתוך הבנה כי תפקידה של קבוצת פרטנר הוא להוביל את חווית הלקוח הכוללת, מההיחשפות הראשונה למוצר או לשירות, דרך הצטרפות או רכישה, ועד לחוויית השירות כלקוח פעיל.
בת 47, בזוגיות עם גיא ויש לנו יחד 4 ילדים שהם קבוצת המיקוד הפרטית שלי לכל מהלך/פרסומת פרסומת או מחשבה".


מה הוביל אותך לעולם השיווק?

"למדתי פסיכולוגיה מתוך אמונה וביטחון מוחלט כי אמשיך באקדמיה. התחלתי לעבוד כמנחת קבוצת מיקוד מתוך רצון להתפרנס במהלך לימודי התואר השני ונכנסתי לעולם השיווק. החיבור למגוון גדול של חברות ולסוגיית שיווקיות שונות העלה בי את הרצון להמשיך בתפקידי שיווק וזנחתי בלב שלם את החלום האקדמי".


איך עלה הרעיון לשלב את סטטיק (לירז רוסו) ושריק פולק לקמפיין משותף?

"התובנה של "בגידת צפייה בנטפליקס" היא תובנה ידועה ומשותפת לכלל הזוגות. חיפשנו זוג שמייצג זוגיות טובה עם הומור, שמתאים לתפישת החדשנות שמוטמעת בפרטנר TV  ובעיקר כזה שמעלה חיוך על פני הצופה -  ואין כמו סטטיק ושרית לענות על כלל הקטגוריות".


איך היה לעבוד עם סטטיק ושרית מאחורי הקלעים?

"הם זוג מקסים! ויש ביניהם אהבה אמיתית וכבוד הדדי שבולט לעין לכל מי שבקרבתם. ותוכנה נוספת שמאפיינת אותם וכלל לא טריוויאלית היא צניעות ורצון מתמיד להיות מחוברים לקרקע".
 

מה הוא מנהל שיווק טוב ומקצועי בעינייך?
 

"טכנולוג קריאטיבי בעל יכולות אנליטיות, בעל תשוקה אמיתית ללמוד, לעשות ולשנות! וכמובן, ראיית לקוח – הצלחת הלקוח היא הדבר המרכזי ביותר בהצלחת הקמפיין והמוצר".
איזה טיפ היית נותנת למנהל שיווק בתחילת דרכו?
"לנסות ולהתנסות לפחות בשני סוגי תפקידים שיווקיים (אנליזה, שיווק עסקי, ניהול מוצר, מרקום, דיגיטל, מחקר ועוד) ולפחות בשני עולמות עסקיים - המגוון הזה מעניק הבנה רחבה עסקית וצרכנית ובונה יכולות מגוונות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגלל קמפיין מקבלים טייטל?
    באדולינה 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו בדק מה המצב של פרטנר בדוחות? הקמפיין הביא לגיוס המוני של מנויים?? העיקר לתת תארים
    סגור
  • באדולינה יש לך הרבה זמן פנוי (ל"ת)
    באדולין 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור