שיווק ופרסום
סלקום בחרה בתמיר בר לקמפיין טלוויזיה ראשון
כשנה לאחר כניסתו של אבי גבאי לתפקיד המנכ"ל, סלקום יוצאת בשפה פרסומית חדשה, בהובלתו של הפרזנטור תמיר בר, ועולה הערב עם קמפיין ראשון בסדרה
תמיר בר הוא אחד הקומיקאים והכוכבים המבטיחים בישראל. הוא פרץ דרך "שם טוב האבי" והצטרף השנה לפאנל "ארץ נהדרת". עכשיו, עם סלקום, הוא מקבל את קמפיין הטלוויזיה המסחרי הראשון שלו. הבחירה בבר נעשתה כמי שמייצג את הלקוח המודרני והמפוכח, שאומר את האמת בפרצוף. השפה שנבנתה יחד איתו היא עכשווית, בגובה העיניים, מצחיקה ובעיקר מאוד מבודלת בשוק התקשורת המקומי.
הקמפיין הראשון בסדרה מציג טריפל חדש בשוק התקשורת המקומי: "טריפל פייבר". בסרט הפרסומת תמיר בר מופיע במה שנראה לרגע כמו עוד מחזמר בנאלי ללהיט עבר, אבל בין רגע הסרט הופך לפארודיה כנה ופרועה. בה תמיר הלקוח קורא תיגר על הצורך בטלפון קווי. סלקום נענית לבקשתו ומציעה לו לבחירה את טריפל פייבר החדש.
הצעת הערך גובשה על בסיס תפיסה אסטרטגית של הקשבה והיענות לצרכי הלקוחות. בתקופה הנוכחית, בה יש צריכה מוגברת של אינטרנט ושימוש במספר רב של מכשירים, הביקוש לאינטרנט מהיר ויציב עולה, ולכן הוחלט בסלקום לאפשר ללקוחות לבחור בטריפל שייתן מענה מותאם לצרכים המשתנים.
הקמפיין צפוי לעלות בימים הקרובים, מנוהל על ידי חברת הפרסום "פובליסיס ONE".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אבי גבאי מעורר בי סלידהלאופולדו 03/2021/06הגב לתגובה זו0 0איש דוחה שלא יודע איך להתנהג בין אנשיםסגור