שיווק ופרסום

הקפה מוכן: D-Say זכה בתקציב הפרסום של STRAUSS COFFEE PROFESSIONAL

משרד הפרסום קיבל לידיו את תקציב הפרסום של יחידת הקפה לעסקים של שטראוס קפה, חברת הקפה הרביעית בגודלה בעולם, והוותיקה ביותר בישראל.
כפיר אדר | 
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
אוהבים קפה? משרד הפרסום D-Say מסר היום (רביעי) כי זכה בתקציב הפרסום של יחידת הקפה לעסקים של שטראוס קפה, חברת הקפה הרביעית בגודלה בעולם, והוותיקה ביותר בישראל.
STRAUSS COFFEE PROFFESSIONAL מייצרת חוויית קפה לעסקים, עם מכונות אוטומטיות בעלות טכנולוגיה חכמה, קפה טרי ואיכותי, שרות אישי, פינת קפה משודרגת, סדנאות העשרה ועוד.
אחרי הזכייה במותג הרכב החשמלי GAC, המומנטום החיובי ש-D-say נמצאת בו ממשיך. מאיל הובר לוי, המנכ"ל והשותף נמסר: "זאת גאווה גדולה עבורנו שיחידת הקפה לעסקים של שטראוס קפה בחרה בנו כשותף אסטרטגי וקריאייטיבי, במיוחד בתקופה שכזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה