שיווק ופרסום

תום אבני נבחר להוביל את הקמפיין של Wobi בהיקף של 3 מיליון שקל

השחקן יוביל את הקמפיין הפרסומי החדש של החברה, שייחל במהלך חודש דצמבר וייתפרש לאורך השנה. הקמפיין, תחת הסלוגן: אתם משווים בכלל? יכלול פרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל
מערכת ice | 
תום אבני (צילום נווה אביאני)
תום אבני נבחר להוביל את מסע הפרסום של סוכנות הביטוח הדיגיטלית Wobi, המפעילה פלטפורמה להשוואה ורכישה של מוצרי ביטוח. היקף תקציב הקמפיין של משרד הפרסום "אברהם" מוערך בכ-3 מיליון שקל. הוא יעלה במהלך חודש דצמבר ויכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה 12 ו-13, בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות ובדיגיטל.
במסגרת הקמפיין תום יצולם לסדרת סרטונים קצרים, קלילים ומשעשעים שמדגישים את Wobi בהשוואה ורכישה של ביטוח רכב. במסגרת הקמפיין תום ישחק את עצמו, לא מנסה לסבך דברים אלא דווקא רוצה שהם יהיו פשוטים וברורים. כל סרטון יביא לצופה סיפור קטן ומשעשע, עם פואנטה שמתקשרת למסר הספציפי.
תום אבני, 34, הוא שחקן טלוויזיה, תיאטרון וקולנוע, מנחה טלוויזיה ומדבב ישראלי. אבני נולד באילת ומתגורר כיום בתל אביב עם אשתו השחקנית והזמרת לירז צ'רכי ושתי בנותיהם. הוא נחשף לראשונה לקהל כשהיה בן 10, כשגילם את מוגלי במחזמר "ספר הג'ונגל". מאז אבני השתתף בסרטים, מחזות זמר, הצגות וסדרות רבות, ביניהן "סברי מרנן", "האלופה", "השמינייה", "אורים ותומים" ו"שלטון הצללים". 
אסף גרינברג, מנהל מחלקת השיווק  ב-Wobi,  מסר: "בחרנו בתום כי הוא משדר אמינות, כיף, קלילות וחיוך. הישירות והחכמה של תום תואמת את הערכים של Wobi שדוגלת בשקיפות ובפישוט עולם הביטוח לשפה צרכנית ברורה ומובנת, המאפשרת השוואה אמיתית. בסופו של יום ובוודאי בשוק הביטוח הנוכחי, אלו הערכים שהצרכנים זקוקים להם - שקיפות, אמינות ופשטות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה