שיווק ופרסום

מיזם ההרתעה החברתית ממשיך עם תמונת הנאשם ברצח מיכל סלה על גבי שלטי חוצות

מיזם FACEIT, שיזם תליית שלטי חוצות כנגד אביעד משה - הנאשם בתקיפת בת זוגו באלימות חסרת מעצורים, ושל הנאשמים באונס הקבוצתי באילת, ממשיך עם קמפיין חדש במרכזו יעמוד אלירן מלול שפרצופו יתנוסס על קווי אוטובוסים ברחבי הארץ
כפיר אדר |  1
קמפיין FACEIT (צילום יחצ)
מיזם FACEIT של מיכל לוברבום ויעל ורד, שיזם תלייה של שלטי חוצות כנגד אביעד משה- הנאשם בתקיפת בת זוגו באלימות חסרת מעצורים, ושל הנאשמים באונס הקבוצתי האכזרי באילת, ממשיך ועולה עם קמפיין חדש, שלישי במספר.
תמונתו של אלירן מלול, החשוד ברצח האכזרי של בת זוגו מיכל סלה, יתנוסס על גבי שלטי חוצות בקווי אוטובוס בכל רחבי הארץ. קמפיין השילוט, שיימשך כעשרה ימים, מגיע בתזמון מושלם עם משפטו של מלול, שמגיע השבוע לשלב הקריטי של העדויות בבית המשפט המחוזי בירושלים ולקראת יום האלימות נגד נשים.
כמו כל קמפיין של FACEIT, גם מהלך זה הינו יוזמה פרטית שנעשתה ללא משרד פרסום, ללא סוכנות מדיה וללא חברת הפקה, אלא כעבודה עצמאית של שתי היזמיות לוברבום ו-ורד. המדיה, המוערכת בשווי מאות אלפי שקלים, הינה בזכות התגייסותן של חברות שילוט למהלך, וכן מכספים שנאספו ממיזם מימון המונים שתומך במיזם מתחילתו.
לדברי מיכל לוברבום, מיוזמות הפעילות: "מערכת המשפט יכולה להמשיך לדאוג לצנזר, לחוס על המוניטין ולתת צ'אנס נוסף לחיות אדם. אנחנו, כחברה, נדאג להיות שם כדי לצרוב את פני הרשע, לוודא שהידיים שרוצצו וניסו לרצוח, לעולם לא יתפרנסו, ולא יתקבלו בשום מעגל חברתי, לנו כציבור יש את הכוח ואמצעים על פי חוק לבצע עונש חברתי, ועלינו להשתמש בכל האמצעים הללו, וזוהי מטרתנו."
לדברי יעל ורד, מיוזמות הפעילות: "חשוב לנו לא לפחות לזכור ולהזכיר גם את המקרים המזעזעים שלכאורה כבר ירדו מסדר היום הציבורי, זאת ע"מ שלא יתאדו גם אם התהודה התקשורתית הסתיימה והמהדורות עברו למקרה הבא כבר מזמן. בחרנו הפעם במדיית האוטובוסים שהינה ניידת ע"מ שתמונתו של החשוד ברצח תתנוסס ותתנייד בכל רחבי הארץ כך שתיחשף בכמה שיותר מוקדים גאוגרפים. חשוב כי האמירה תהיה ברורה ומדויקת: הבושה כבר אינה חלק מנחלתו של הקורבן, אלא עוברת לצד התוקף - הגיע הזמן ש*הוא* יתבייש; ועתה נוסיף -  גם במבחן הזמן! נמשיך להקפיד על הענישה החברתית אך ורק במסגרת החוק, לא במחשכים כפי שבוצעו מעשי האלימות הקשים, אלא באור יום ובראש חוצות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהלך מדהים
    ליהי 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מישהו עושה משהו
    סגור