שיווק ופרסום

מונעים את האסון הבא: שת"פ ייחודי של המוסד לבטיחות ולגיהות ואתר יד 2

מוקד הלאומי "קו החיים" – החמ"ל המאפשר לציבור לדווח על מפגעי בטיחות בהם הוא נתקל באתרי בנייה ברחבי הארץ, עלה במסגרת קמפיין ייחודי גם לאתר יד 2 מתוך מטרה למנוע תאונות עבודה לאור העלייה בתקופה האחרונה
כפיר אדר | 
בנייה (צילום unsplash)
קמפיין המוקד הלאומי "קו החיים" עלה היום (רביעי) לאוויר באתר יד 2. הקמפיין קורא לציבור הרחב לדווח על מפגעי בטיחות באתרי בנייה בכל רחבי הארץ ודיווחי האזרחים יטופלו על ידי מדריכי המוסד לבטיחות וגיהות תוך זמן קצר ובכך ימנעו תאונות עבודה ויצילו חיי אדם.
המוסד לבטיחות ולגיהות הקים בשנת 2018 את המוקד הלאומי "קו החיים" – חמ"ל הפועל באמצעים טכנולגיים מתקדמים ביותר, המאפשר לציבור לדווח על מפגעי בטיחות בהם הוא נתקל באתרי בנייה ברחבי הארץ. במסגרת שיתוף פעולה בין המוס"ל לאתר יד 2, שמטרתו להביא לשינוי תרבות הבטיחות בעבודה בישראל והמלחמה בתאונות העבודה באתרי הבנייה ברחבי הארץ, עלה היום קמפיין פרסום למוקד הלאומי "קו החיים" באתר ובאפליקציה של יד 2.
אמציה בר משה, ראש מינהל שיווק והסברה במוסד לבטיחות ולגיהות, הסביר כי: "המוקד הלאומי 'קו החיים' של המוס"ל הנו כלי חשוב ביותר למלחמה בתופעת התאונות באתרי הבנייה בישראל. מדי חודש מגיעים למוקד מאות דיווחים מהציבור המטופלים מיידית, כאשר בתוך שעות מגיעים לאתר מדריכי המוס"ל ובמידת הצורך הטיפול נמשך באופן ישיר מול מנהל הבטיחות, הרשויות המקומיות וגורמי האכיפה".
עוד הוסיף: "דיווחי האזרחים מביאים למניעת תאונות ולהצלת חיים ממש כאשר עשרות אתרים ברחבי הארץ כבר קיבלו צווי בטיחות בעקבות הטלפון מהאזרח בשטח. אנחנו מברכים  על שיתוף הפעולה עם יד 2 ולתרומתו הגדולה לנושא חשוב זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה