שיווק ופרסום

מקאן יוניברסל זכתה בתקציב אסם-נסטלה בהיקף של כ-50 מיליון שקל

מקאן יוניברסל גברה על מתחרותיה פובליסיס ומדיה קום במכרז על התקציב של ענקית המזון. כתוצאה מכך, מקאן תמשיך לשמש חברת המדיה והפרסום של קבוצת אסם נסטלה 
מערכת ice | 
מפעל אסם (צילום יחצ, מתוך אתר אסם, freepik)
קבוצת הפרסום מקאן יוניברסל רושמת ניצחון גדול: החברה זכתה בתקציב המדיה של ענקית המזון אסם-נסטלה, המוערך בכ-50 מיליון שקל. במכרז השתתפו 3 חברות מדיה מובילות בשוק – פובליסיס, מדיה קום ומקאן יוניברסל.
לשלב השני במכרז עלו מדיה קום ויוניברסל, ולאחר תחרות צמודה ושקלול כל הפרמטרים, הוחלט כי מקאן תמשיך לשמש חברת המדיה של קבוצת אסם נסטלה. המכרז לווה ע"י גורמים מקצועיים בינ"ל ממטה נסטלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה