שיווק ופרסום
בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום
היקף תקציבי הפרסום בקרב המותגים המובילים עלה בטלוויזיה, ירד בדיגיטל ונותר כמעט ללא שינוי בעיתונות. משרדי הממשלה ממשיכים להשקיע הרבה כסף על מנת לגרום לציבור למלא אחר ההנחיות ולהציג בפניו את תוכניות הסיוע. מי היו המפרסמים הגדולים של השבוע?
ברקע הסגר השני שבו מצויה מדינת ישראל, זה השבוע השני, היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה עלה, בדיגיטל ירד ובעיתונות נותר כמעט ללא שינוי. מי שפעם נוספת בלטו בתקציבי הפרסום שלהם הם משרדי הבריאות והכלכלה – במטרה לעודד את הציבור לשמור על ההנחיות ולהציג מתווי סיוע לעסקים.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-5.12 מיליון בפרסום בטלוויזיה, לעומת 4.8 מיליון בשבוע שעבר - עלייה של 6.6%. המותגים המובילים בטלוויזיה הם (בסדר יורד): משרד הבריאות, מגה בעיר, פריגת, טאצ' ודלתות פנדור.
במקום הראשון משרד הבריאות עם קמפיין "מסכה יכולה להציל חיים" בהשקעה של 1.94 מיליון שקל. הרחק מאחור במקום השני רשת מגה בעיר, שפרסמה בכ-982 אלף שקל בטלוויזיה. אחריה פריגת עם הפרסומת ש"עושה כבוד לפרדסנים", שהוציאה כ-791 אלף שקל. במקום הרביעי טאצ', עם קמפיין למוצרי בהובלת אילנית לוי, בהשקעה של כ-705 אלף שקל. מעט מאחור, סוגרת את החמישייה הראשונה - דלתות פנדור, שהשקיעה כ-699 אלף שקל.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-5.12 מיליון בפרסום בטלוויזיה, לעומת 4.8 מיליון בשבוע שעבר - עלייה של 6.6%. המותגים המובילים בטלוויזיה הם (בסדר יורד): משרד הבריאות, מגה בעיר, פריגת, טאצ' ודלתות פנדור.
במקום הראשון משרד הבריאות עם קמפיין "מסכה יכולה להציל חיים" בהשקעה של 1.94 מיליון שקל. הרחק מאחור במקום השני רשת מגה בעיר, שפרסמה בכ-982 אלף שקל בטלוויזיה. אחריה פריגת עם הפרסומת ש"עושה כבוד לפרדסנים", שהוציאה כ-791 אלף שקל. במקום הרביעי טאצ', עם קמפיין למוצרי בהובלת אילנית לוי, בהשקעה של כ-705 אלף שקל. מעט מאחור, סוגרת את החמישייה הראשונה - דלתות פנדור, שהשקיעה כ-699 אלף שקל.
בניגוד לטלוויזיה, היקף תקציב הפרסום בדיגיטל רשם ירידה משמעותית של 36% - עם השקעה של 1.64 מיליון שקל השבוע לעומת 2.57 מיליון שקל בשבוע שעבר. 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): משרד הכלכלה, משרד הבריאות, ד"ר קומפורט, בנק מזרחי טפחות ונטפליקס.
את המקום הראשון בדירוג מוביל כאמור משרד הכלכלה (כמו גם בשבוע שעבר, אז השקיע מעל מיליון שקל) עם השקעה של כ-634 אלף שקל בפרסום תוכנית הסיוע לתעשיינים. במקום השני, בפער ניכר מאחור, משרד הבריאות בקמפיין "חייבים לצאת מהאדישות" בסך של כ-366 אלף שקל. במקום השלישי מותג המזרנים ד"ר קומפורט עם תקציב פרסום בדיגיטל של כ-242 אלף שקל. בנק מזרחי טפחות השקיע כ-221 אלף שקל ונמצא במקום הרביעי השבוע. ענקית הסטרימינג נטפליקס סוגרת את החמישייה הראשונה, לאחר שהשקיעה כ-178 אלף שקל בקמפיין "צופים בלי הגבלה".
את המקום הראשון בדירוג מוביל כאמור משרד הכלכלה (כמו גם בשבוע שעבר, אז השקיע מעל מיליון שקל) עם השקעה של כ-634 אלף שקל בפרסום תוכנית הסיוע לתעשיינים. במקום השני, בפער ניכר מאחור, משרד הבריאות בקמפיין "חייבים לצאת מהאדישות" בסך של כ-366 אלף שקל. במקום השלישי מותג המזרנים ד"ר קומפורט עם תקציב פרסום בדיגיטל של כ-242 אלף שקל. בנק מזרחי טפחות השקיע כ-221 אלף שקל ונמצא במקום הרביעי השבוע. ענקית הסטרימינג נטפליקס סוגרת את החמישייה הראשונה, לאחר שהשקיעה כ-178 אלף שקל בקמפיין "צופים בלי הגבלה".
בעיתונות, כמו בדיגיטל, נרשמה גם כן עלייה בהיקף תקציב הפרסום, אך מדובר בעלייה מינורית של כ-0.13% - מהשקעה של כ-768 אלף שקל בשבוע שעבר לכ-769 אלף שקל השבוע. 5 המותגים המובילים הם (בסדר יורד): רהיטי ניקולטי, רשת בתי האבות משען, רהיטי ITALSOFA, רשת עולם הקולנוע ורשת שופרסל.
במקום הראשון רהיטי ניקולטי בהשקעה של כ-217 אלף שקל. זאת, לאחר שבשבוע שעבר הגיעה רשת הרהיטים למקום השני. לאחר מכן, רשת בתי האבות משען - שהתפרסמה לרעה בעקבות מותם של עשרות דיירים מקורונה בגל הראשון - שהוציאה כ-146 אלף שקל. במקום השלישי, בדיוק כמו בשבוע שעבר, רהיטי ITALSOFA בקמפיין "רשת הסלונים הגדולה בישראל" בהשקעה של כ-144 אלף שקל. במקום הרביעי רשת עולם הקולנוע שפרסמה בהיקף של כ-134 אלף שקל בעיתונות השבוע. סוגרת את החמישייה סופר פארם, ששילמה כ-126 אלף שקל.
במקום הראשון רהיטי ניקולטי בהשקעה של כ-217 אלף שקל. זאת, לאחר שבשבוע שעבר הגיעה רשת הרהיטים למקום השני. לאחר מכן, רשת בתי האבות משען - שהתפרסמה לרעה בעקבות מותם של עשרות דיירים מקורונה בגל הראשון - שהוציאה כ-146 אלף שקל. במקום השלישי, בדיוק כמו בשבוע שעבר, רהיטי ITALSOFA בקמפיין "רשת הסלונים הגדולה בישראל" בהשקעה של כ-144 אלף שקל. במקום הרביעי רשת עולם הקולנוע שפרסמה בהיקף של כ-134 אלף שקל בעיתונות השבוע. סוגרת את החמישייה סופר פארם, ששילמה כ-126 אלף שקל.
.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה