שיווק ופרסום
שוק הפרסום בטלויזיה רותח: 5 מותגים השקיעו כ-8 מיליון שקל בשבוע
מדובר בזינוק של כ-18% בפרסום בטלויזיה של 5 המותגים המובילים לעומת השבוע הקודם. בדיגיטל ירידה קלה בהשקעה, ובעיתונות ממשיכים לשלוט מותגי הריהוט. מי מהחברות חתכה את ההשקעה בדיגיטל בחצי?
חזרת המשק לשגרה גורמת לזינוק בהיקף ההשקעה בפרסום במדיה. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 5 המותגים המובילים השבוע בהשקעה בפרסום בטלויזיה הם: כלל ביטוח, קמפיין הקורונה של משרד הבריאות, יופליי פריזי, רכבת ישראל ו-WE4G. 5 המותגים השקיעו השבוע יחד כ-7.8 מיליון שקל, זינוק של כ-18% משבוע שעבר, אז השקיעו 5 המותגים המובילים כ-6.57 מיליון שקל בסך הכל. 4 מתוך 5 המותגים המובילים השקיעו יותר ממיליון וחצי שקל לקמפיין. כל 5 המותגים השקיעו השבוע יותר ממיליון שקל לקמפיין שלהם.
במקום הראשון בקטגוריית הפרסום בטלויזיה עומדת כלל ביטוח, שהשקיעה השבוע 1.78 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה לקמפיין הביטוח שלהם. במקום השני נמצא משרד הבריאות שהשקיעה כ-1.646 מיליון שקל בקמפיין ה"קורונה זו לא שפעת". צמודה במקום השלישי - תנובה עם הקמפיין ליופליי פריזי, בו השקיעה השבוע 1.642 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה.
במקום הרביעי הקמפיין של רכבת ישראל לחזרה לפעילות, בו השקיעה כ-1.543 מיליון שקל, ובמקום החמישי הפרסומת לחבילת הסלולר של WE4G בו השקיעה החברה 1.182 מיליון שקל בפרסום בטלויזיה.
ליסטרין חתכה את ההשקעה בפרסום ביותר מחצי
בקטגוריית הפרסום בדיגיטל מוביל משרד התיירות את קמפיין הדיגיטל בסימן "זה הזמן לחופשה בישראל". משרד התיירות השקיע כ-635 אלף שקל בקמפיין ותפס את המקום הראשון בדירוג. במקום השני פרסומת של סוזוקי למבצעי הקיץ שלה, בו השקיעה החברה כ-457 אלף שקל בשבוע. במקום השלישי ליסטרין מי פה, שהשקיעה השבוע כ-350 אלף שקל בפרסום בדיגיטל, לעומת כ-780 אלף שקל בשבוע שעבר.
משרד הבריאות תופס את המקום הרביעי בקטגוריית הדיגיטל עם השקעה של כ-258 אלף שקל, כשאת מרבית הכסף השקיע בקמפיין טלויזיה. במקום החמישי ביטוח Wesure שהשקיעו השבוע כ-237 אלף שקל בפרסום בדיגיטל. בסך הכל, 5 המותגים המובילים השקיעו יחד בפרסום בדיגיטל כ-1.938 מילון שקל בשבוע, לעומת כ-2.07 מיליון שקל בשבוע שעבר. פער של כ-7%.
מותגי הריהוט שולטים בפרסום בעיתונות
תעריפי הפרסום בעיתונות הם נמוכים יותר מאשר בטלויזיה, מה שבא לידי ביטוי גם בהיקף ההשקעה בפרסום. את שני המקומות הראשונים בדירוג מובילים מותגי הריהוט ניקולטי עיצובים ורהיטי דורון. במקום הראשון רהיטי ניקולטי שהשקיעו בפרסום בעיתונות 191 אלף שקל בשבוע, 25 אלף שקל יותר מרהיטי דורון שהשקיעו 166 אלף שקל בפרסום בעיתונות. ניקולטי תופסים את המקום הראשון גם השבוע.
תעריפי הפרסום בעיתונות הם נמוכים יותר מאשר בטלויזיה, מה שבא לידי ביטוי גם בהיקף ההשקעה בפרסום. את שני המקומות הראשונים בדירוג מובילים מותגי הריהוט ניקולטי עיצובים ורהיטי דורון. במקום הראשון רהיטי ניקולטי שהשקיעו בפרסום בעיתונות 191 אלף שקל בשבוע, 25 אלף שקל יותר מרהיטי דורון שהשקיעו 166 אלף שקל בפרסום בעיתונות. ניקולטי תופסים את המקום הראשון גם השבוע.
במקום השלישי פרסומת בעיתונות של "זכותי" – מימוש זכויות רפואיות בה השקיעו כ-166 אלף שקל לפרסום בעיתונות. במקום הרביעי אופטיקה הלפרין שהשקיעה כ-160 אלף שקל, ובמקום החמישי סופר פארם שהשקיעה כ-152 אלף שקל. בסך הכל, 5 המותגים המובילים השקיעו בפרסום בעיתונות כ-837 אלף שקל בשבוע, לעומת כ-842 אלף שקל בשבוע שעבר. פער זניח יחסית; ואלו היו המותגים המפורסמים ביותר השבוע בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יפעת- יש לכם את זה ביותר מנותק מהציאות?לא רלוונטי 06/2020/25הגב לתגובה זו2 0וואו. כמה שטויות בכתבה אחת.סגור