שיווק ופרסום

איל הובר לוי ו-D-SAY זכו בתקציב הפרסום של TLV מדיקל סנטר

משרד הפרסום זכה בנוסף גם בתקציב של מותג כלי המטבח FOOD APPEAL. לוי: "שמחים לצרף לשורותינו שני לקוחות חדשים ומקווים להמשיך את המומנטום"
שרון טל |  1
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום D-SAY שבניהול המנכ"ל והשותף איל הובר לוי, גייס לשורותיו שני לקוחות חדשים: המרכז הרפואי TLV MEDICAL, בבעלות עינב ברר, ומותג כלי המטבח FOOD APPEAL
איל הובר לוי, מנכ"ל ושותף ב- D-Say מסר: "אנחנו גאים לצרף אלינו אתTLV MEDICAL הפרטי ואת מותג כלי המטבח FOOD APPEAL שהתחבר מצוין לפוקוס שלנו על עולמות האיקומרס, כפי שעשינו גם באתר הזמנת היין והאלכוהול פאנקו" מסר לוי והוסיף: "אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום, להמשיך להביא ערך ללקוחות שלנו ולצאת מהתקופה הזאת מחוזקים מאי פעם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרד של מקצוענים (ל"ת)
    טל בטיטו 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור