שיווק ופרסום
איל הובר לוי ו-D-SAY זכו בתקציב הפרסום של TLV מדיקל סנטר
משרד הפרסום זכה בנוסף גם בתקציב של מותג כלי המטבח FOOD APPEAL. לוי: "שמחים לצרף לשורותינו שני לקוחות חדשים ומקווים להמשיך את המומנטום"
משרד הפרסום D-SAY שבניהול המנכ"ל והשותף איל הובר לוי, גייס לשורותיו שני לקוחות חדשים: המרכז הרפואי TLV MEDICAL, בבעלות עינב ברר, ומותג כלי המטבח FOOD APPEAL.
איל הובר לוי, מנכ"ל ושותף ב- D-Say מסר: "אנחנו גאים לצרף אלינו אתTLV MEDICAL הפרטי ואת מותג כלי המטבח FOOD APPEAL שהתחבר מצוין לפוקוס שלנו על עולמות האיקומרס, כפי שעשינו גם באתר הזמנת היין והאלכוהול פאנקו" מסר לוי והוסיף: "אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום, להמשיך להביא ערך ללקוחות שלנו ולצאת מהתקופה הזאת מחוזקים מאי פעם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.משרד של מקצוענים (ל"ת)טל בטיטו 05/2020/27הגב לתגובה זו1 0סגור