שיווק ופרסום
ההסתדרות העלתה קמפיין יוטיוב בערבית וחטפה בליץ גזעני
יו"ר אגף ההסברה בהסתדרות, יניב לוי אומר לאייס: "ב-24 השעות שהפרסום היה באוויר פנו אל ההסתדרות מאות עובדים מהמגזר הערבי שיש להם חוסר ידע"
הסתדרות העובדים עלתה לאחרונה עם קמפיין התאגדות מאויר שמסביר לציבור העובדים על יתרונות ההתאגדות, באמצעות באומן בר ריבנאי. במקביל העלתה ההסתדרות גרסה בערבית של אותו הקמפיין שעבורו רכשה את כלי הפרסום הבולט ביותר של יוטיוב - המאסטהד - ובתגובה קיבלה על הראש בליץ תגובות גזעניות.
הפרסום שנעשה בכלי המאסטהד של יוטיוב, כלי הפרסום הראשי של יוטיוב שמציג את הסרטון לכל גולש שנכנס לאתר, עלה ל-24 שעות בלבד. תוך שעות בודדות הופיעו עשרות תגובות גזעניות דוגמת "פה זה ישראל ולא סוריה" ו"מה זה - עוד פרסומת שמסבירה לילדים איך להיות טרוריסטים?".
הגרסה בעברית
הגרסה בעברית
הגרסה בערבית
יו"ר אגף ההסברה בהסתדרות, יניב לוי, אומר לאייס בתגובה: "מאז שאני בתפקיד, הגישה שלנו היא להנגיש את כל הפרסום שלנו לכל המגזרים, יהודי, ערבי וחרדי. לנו זה לא משנה אם זה יניב, משה או מוסא ואני מצר על כך שיש אוכלוסיות שלא יודעות לכבד את הזולת והופכים את זה לסוגיה פוליטית".
לדברי לוי, ב-24 השעות שהפרסום היה באוויר פנו אל ההסתדרות מאות עובדים מהמגזר הערבי שיש להם חוסר ידע. "אני רואה את זה כחובתנו להנגיש לכל עובד את הזכויות, החובות וההטבות שמגיעות לו. לשמחתי ראיתי גם אזרחים שיוצאים נגד הגזענים ונמשיך לעשות קמפיינים כאלה שיונגשו כולם בשפה הערבית מתוך אמונה שכך צריך לפעול".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.ההסתדרות זו קומבינה (ל"ת)אני 01/2019/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תותח מס 1 שרץ בטייצ בבקרים :)א.ס 12/2018/31הגב לתגובה זו0 0כל אמא הייתה שמחה לקבל חתן כזהסגור