שיווק ופרסום

'כאב ראש': נורופן ב-30 תשדירים בקריאייטיב שונה לפי המונדיאל

מאחורי הקמפיין עומדת סוכנות הקריאייטיב והמדיה Why Worry של גבי אטל
משה בנימין | 
נורופן. כאב ראש ברדיו (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מותג התרופות נורופן המשווק על ידי רקיט בנקיזר עולה בקמפיין מונדיאל ייחודי ברדיו שבו בכל יום תשודר פרסומת אחר, בקריאייטיב שונה, סביב סיטואציות בולטות ואקטואליות הקשורות במונדיאל, תחת הקונספט הכללי של "כאב ראש, כאב ראש". בקמפיין יהיו לא פחות מ-30 תשדירים, על פני חודש ימים. 
גיא ינאי סמנכ"ל שיווק רקיט בנקיזר: "המונדיאל, מאירועי הספורט הגדולים בעולם, מביא רגעים מרתקים לצד כאב ראש לא קטן לחלק מהאנשים. אספנו את הרגעים הקומיים והמיוחדים שיוצרים הזדהות למול התרחשויות במונדיאל ואנו מגיבים בצורה יום יומית ב-RTM עם קריאייטיב סביב כאב ראש כאב ראש".
 

מאחורי הקמפיין עומדת סוכנות הקריאייטיב והמדיה Why Worry של גבי אטל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה