שיווק ופרסום
עמד באתגר: אחרי 11 שנים אדלר מציג שפה חדשה לחיש-גד
מ"בואנה זה אחלה כסף" ל"זה אתה עם עוד קצת כסף". אדלר חומסקי עומד בגבורה באתגר הלא פשוט, לרענן את הקונספט של אחד מהקמפיינים הטובים בפרסום הישראלי
אתגר לא פשוט הונח בפתחו של משרד הפרסום אדלר חומסקי - לרענן את הקונספט הפרסומי של חיש-גד שרץ כבר 11 שנים עם אחת התובנות המצליחות בפרסום הישראלי: "בואנה, זה אחלה כסף". השאלה היא איך מתעלים או לפחות לא הורסים את אחד הקמפיינים הוותיקים שבבסיסם פיצוח חכם מאוד שאומר "אתם לא תתעשרו מזה, אבל זה יכול להגשים לכם איזה חלום קטן".
ובכן, נראה שאדלר חומסקי הצליחו לעמוד באתגר בגבורה, תודות לבחירה חכמה שלא להתרחק יותר מדי מהבריף המקורי או יותר נכון מהפיצוח שלו. הסאבטקטס הרעיוני נשאר אותו דבר, עם ההבטחה הריאלית שלא מוכרת לקהל הרים וגבעות מופרכים, אלא את אותו החלום הקטן, ומנגד הסלוגן הנבחר שמלווה את השפה החדשה: "זה אתה עם עוד קצת כסף", הוא לא פחות טוב מזה (המיתולוגי) שאותו הוא מחליף.
לאחר שנים שבהן גיתם BBDO טיפל בתקציב הפרסום של חיש-גד, אדלר חומסקי (שיחד עם גיתם, זכו שניהם שוב במכרז האחרון) נכנס לתמונה במקומו. שני הסרטים החדשים שצולמו בקמפיין, יעלו הערב לאוויר במסגרת גל פרסום בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים במדיה. במרכזם גבר שמתרץ תירוצים על חופשה בארץ - בעוד החלום שלו הוא חופשת סקי באירופה וגבר אחר שמתרץ את ההעדפה שלו לטלוויזיה עם מסך קטן של 30 אינץ', עד שהוא זוכה בפיס.
דפנה נעים-שאול, סמנכ"לית השיווק המכירות הפרסום של מפעל הפיס: "הרעיון בקמפיין הנוכחי מחזק את הקונספט, שזכייה בחישגד מגשימה חלומות קטנים שלא תמיד מתאפשר להשיגם. התובנה עליה יושב הקמפיין הוא שלפעמים אנחנו מתרצים לעצמנו תירוצים ובעצם אם היינו זוכים בעוד קצת כסף, היינו הולכים על החלום האמתי".
קרדיטים: אדלר חומסקי
מנכ"ל: אורי עיני
סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
מנהלת לקוחות - חני קדוש
מנהל קריאייטיב – אבירם לוי
קופירייטר – מיכאל קוטקס
סופרווייזרית - אדוה אייזינגר
תקציבאית – נטע בקר
מפיקה – נעמה הדומי
פלנינג- עמרי פלד
סטודיו ביצוע - ליאור הירש והצוות
סטודיו דיגיטל - גלית סימן טוב, מיכל קרן והצוות
מנהלת טראפיק - נעמה בלז
טראפיק - תאיר גיל אור
מדיה – טל קדמי, דניאל שלו
אינטרקשן – מורן באליק, רותם פלה
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה - פראדיסו
בית פוסט – פוסט אופיס
מוזיקה: תומר בירן
פיס
סמנכ"לית חטיבת שיווק, מכירות ופרסום: דפנה נעים שאול
מנהלת פרסום מפעל הפיס: חמי פדן
מנהל שיווק חישגד: אבי לוי
תקציבאית פרסום: קרן אלפנדרי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.נראה כמו סקיצה שנזרקה לפח מהקו הפרסומי הקודםגד 05/2018/24הגב לתגובה זו0 0פטפטני ומתאמץ לעומת הרעיונות המצויינים של הקו הקודם בעצם כמעט כל הפרסום היום פטפטני ומתאמץסגור
-
8.השטאנצ האדלרי מתאגררדיו רוקוסו 05/2018/23הגב לתגובה זו0 0את המכנה המשותף הנמוך ביותר. תרגיל מעניין: שימו פלייליסט של הפרסומות של אדלר בשנה האחרונה בלי דבר המפרסם.סגור
-
7.באמת מוצלחשי 05/2018/23הגב לתגובה זו0 0מותר לפרגן. נכנסו לנעליים גדולות והביאו תובנה יפה ופיצוח נחמד מאוד. השאלה היחידה היא איך זה מתפתח מכאן. מה יקרה אחרי 10 סרטונים. כי בשפה הקודמת הם השכילו לשמור על עניין גם אחרי 30 סרטיםסגור
-
6.לטעמי לא מתקרב לפיצוח המקוריסורי 05/2018/23הגב לתגובה זו1 0עוד סדרת דחקות ... חבלסגור
-
5.מזכיר קצת את אודי כגן לסלקום (ל"ת)אני 05/2018/23הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
4.התרחקו מהמוצרגילי 05/2018/22הגב לתגובה זו1 0פחות אהבתיסגור
-
3.בזבוז כספי ציבור!מדוע קמפיין? 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0האם החישגד במפעל הפיס אינו מוכר מספיק? מדוע לבזבז כספי ציבור למהלך מבריק קריאטיבית אך מיותר מקצועית. בזבוז כסף להאדרה עצמית של העוסקים במלאכה!סגור
-
ולמה עלית או אסם מפרסמות?סתם אחד 05/2018/24הגב לתגובה זו0 0הם סתם הורסים את הבריאות של הילדים שלנו עם מוצרים עתירי סוכר ושומן רווי? אולי נאסור פרסום בכלל? אולי נפסיק לחיות?סגור
-
2.פיצוח יפהאני 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0גם פלנינג גם קריאטיב אחלה עבודהסגור
-
1.גאוני (ל"ת)קריאייטיב 05/2018/22הגב לתגובה זו0 2סגור
-
של מי השיר ברקע? (ל"ת)שי 06/2018/01הגב לתגובה זו1 0סגור