שיווק ופרסום
אחרי שמקאן צירף את תקציב רמי לוי - טיב טעם יצאה למכרז
מאחורי הקלעים, מקאן הציעה לטיב טעם להשאיר את התקציב תחת הבטחה שיטופל בהפרדה מוחלטת מזה של רמי לוי, אך ברשת סירבו

חודשים ספורים לאחר שמשרד הפרסום מקאן תל אביב החל לטפל רשמית בתקציב הפרסום של רשת קמעונאות המזון רמי לוי, תקציב הפרסום של טיב טעם שטופל במשרד יוצא למכרז - כך נודע לאייס.
היציאה של 'טיב טעם' למכרז, שנתיים לאחר שבחרה במקאן לטיפול בתקציב הייתה צפויה ומתבקשת לאחר שהמשרד נקשר בקשרים מסחריים עם 'רמי לוי'. לאייס נודע כי מאחורי הקלעים, מקאן הציעה ל'טיב טעם' להשאיר את התקציב במשרד תחת הבטחה שזה יטופל בהפרדה מוחלטת מזה של 'רמי לוי', במתכונת "חומות סיניות". ההצעה שעברה את אישור רמי לוי שלא הביע התנגדות, סורבה על ידי אנשי טיב טעם שהעדיפו לצאת לשוק ולחפש משרד אחר נטול תקציב מתנגש בתחום קמעונאות המזון.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של טיב טעם עמד ב-2017 על כ-13 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל, מדובר בכ-4 מיליון שקלים במחיר ריאלי, שרובם הופנו לפרסום בדיגיטל. ב-2018 כבר צמח התקציב ל-19 מיליון שקל במחירי מחירון, מתחילת השנה בלבד ועד לנקודת זמן זו. בנוסף שינתה החברה את תמהיל המדיה כשהפנתה את חלק הארי לטלוויזיה.
ההליך המכרזי של בחירת המשרד הבא של טיב טעם יבוסס בעיקר על פגישות עם משרדים, ללא דרישה לפרזנטציה. נכון לעכשיו לאייס נודע כי בין המתמודדים LEAD Ogilvy ובאומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס. בעבר, בטרם הגיע למקאן היה תקציב הפרסום בליאו ברנט מקבוצת פובליסיס שלא יתמודד עליו שוב.
רשת 'טיב טעם' (שנסחרת בבורסה) מוחזקת כיום על ידי חברת הארגז שבראשה עומד חגי שלום. הרשת נרכשה על ידו בשנת 2009 ובראשה עומד כמנכ"ל עדי כהן, חתנו (לשעבר) של שלום.
פרסומת הטלוויזיה האחרונה של טיב טעם במקאן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.ובינתיים המודעות גוגל שלהם מובילות לאתר שגיאהאינטרט צק 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0נקמה מתוקה....סגור
-
3.לקוח גרוע לכל משרד (ל"ת)יואב 05/2018/22הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.אגו של לקוח (ל"ת)אני 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.דווקא עשו להם עבודה פצצה (ל"ת)יקיר 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0סגור