שיווק ופרסום

צפו: גל גדות בפרסומת חדשה של לעומק התודעה לוואווי

משרד הפרסום כיכב אמש בהשקת מכשיר הדגל החדש של וואווי בפריז עם פרסומת חדשה בכיכוב המגה-טאלנט הישראלית והופעתה המפתיעה באירוע
משה בנימין |  3
גל גדות בפרסומת לוואווי P20 החדש (צילום יח"צ)
משרד הפרסום לעומק התודעה שהפך זה מכבר ל"בן המועדף" של חברת הענק הסינית וואווי ממשיך ברומן הצמוד עם המותג. אמש כיכב המשרד עם נציגיו הבכירים, המייסדים און גולדשטיין וזיו פופלבסקי באירוע השקת מכשיר הדגל החדש של החברה - וואווי P20 באירוע נוצץ בפריז.
המשרד שמטפל בתקציב המותג באירופה (מזרח, מרכז והמדינות הנורדיות) הציג אתמול את הפרסומת החדשה של המותג שתעלה ב-27 מדינות וביניהן בטורקיה (שוק של 80 מיליון תושבים) שבה מככבת גל גדות - ללא ספק הישראלית המפורסמת בעולם כיום ומי שנבחרה לקמפיין על ידי לעומק התודעה כבר לפני 3 שנים, עוד בטרם הפכה להצלחה בינלאומית מסחררת בסדר הגודל הנוכחי שלה כיום, לאחר הופעתה בסרט וונדר וומן


מימין: יניב לייבוביץ' שותף ב'דני לוי תקשורת' (יח"צ), זיו פופלבסקי, און גולדשטיין, גל גדות

וואווי. אירוע ההשקה בפריז
הבחירה בגדות משחקת לטובת משרד הפרסום שקוטף יחד איתה את פירות הקריירה הממריאה שלה, מה שמקנה לו נקודות זכות לא מעטות בקרב בעלי החברה הסינית. המשרד אף הגדיל לעשות והפתיע את הנוכחים באירוע, מכל קצוות העולם, עם הופעת אירוח של גדות שהוטסה במיוחד לפריז לטובת השקת הדגם החדש של המכשיר. 
הפרסומת החדשה של המותג צולמה באיסלנד ובלוס אנג'לס בתקציב עתק של מיליוני דולרים. כפי שהיה בכל המקרים הקודמים, על הפרסומת עבד צוות ישראלי מלא, מסמנכ"ל הקריאייטיב של לעומק התודעה ארז מיטל ועד לבמאי, צלם, חברת הפקה, סאונד ועוד. 
 
לעומק התודעה שבו שותפים כיום און גולדשטיין, זיו פופלבסקי, ארז מיטל, טל רביב ויהושע TBWA החל לטפל בתקציב וואווי בשנת 2015 אז קיבל לידיו את משימת החדירה לשוק הישראלי. המהלך הראשון הציג את גל גדול ומוקי תחת הסלוגן שמלווה את החברה עד היום - Make It Possible. עם זאת, לאורך השנים המותג עבר עידון קריאייטיבי, מפרסומות באווירת אקשן וצילומים מאחרי הקלעים לשפה נקייה ואסתטית עם אפקטים ויזואליים מרהיבים. 
קרדיטים:
משרד פרסום: לעומק התודעה/TBWA
מנכ"לים משותפים: און גולדשטיין, זיו פופלבסקי
משנה למנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל
Head of design: אשר בן ישי
סופרוויזר קריאייטיב: אבי הרשקוביץ
ארט דיירקטור: גבריאל קדישזון
מנהל לקוח ראשי: און גולדשטיין
סופרוויזר: ענבל אלדן
תקציבאית: יוליה כץ
עיצוב: עידו בן-דור, אינה ריבק
אסטרטגיה: גיא קרום, ניר ילינק
חברה הפקה: ג'ימיני
במאי: אלי סברדלוב
מנהל הפקה: קובי הופמן
מפיקים: אמיר פיינגולד, אורית פינקו, גיל רוזנפלד
צילום: עמנואל קדוש
עיצוב הפקה: פול דאב, לוץ קריימר
סטיילינג: אליזבת' סטיוארט
מוסיקה: תומר בירן
עורך: נועם וייסמן
צלם סטילס: דודי חסון
אפקטים, צבע ועיצוב: גרביטי
קריאייטיב - גרביטי: אילן בוני
סופרוויזר - גרביטי: אורי מורג
VFX מפיקה: סילביה ברוס
ניהול לקוח - גרביטי: לימור לזרוביץ
עריכה: מילו

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Amazing
    מעבר לים 03/2018/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    That was breathtaking. Good luck to you all !!!
    סגור
  • 2.
    פרסומת
    וואווי 03/2018/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יפה מאד!
    סגור
  • 1.
    מספר 1
    ניבה 03/2018/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היחידים שמשחקים באמת במגרש של הגדולים
    סגור