שיווק ופרסום
מרגש: אורחים בתערוכת צילום הופתעו לראות את ילדיהם כהומלסים
תחת הכותרת "התערוכה שאף הורה לא רוצה להגיע אליה" השיק בית השנטי יחד עם אדלר חומסקי והצלם זיו קורן, תערוכת צילום שבה ילדי המבקרים מככבים בתמונות כילדי רחוב

בום לפנים, אין דרך אחרת להגדיר את אפקט השוק שאליו כיוונו בית השנטי, משרד הפרסום אדלר חומסקי והצלם זיו קורן במהלך האחרון עבור בית המחסה לילדי רחוב שאוסף אליו עשרות ילדים מדי שנה ומעניק להם קורת גג.
תחת הכותרת "התערוכה שאף הורה לא רוצה להגיע אליה" השיק בית השנטי יחד עם אדלר חומסקי והצלם קורן, תערוכת צילום שאליה הוזמנו אורחים ומבקרים. באירוע עצמו האורחים נתקלו בהפתעה מרגשת שגרמה לחלקם להזיל דמעות - בתמונות הגדולות שנתלו על קירות הגלריה ובוימו בקפידה כדי לתאר סצינות רחוב אמיתיות "כיכבו" הילדים של האורחים שהוזמנו לתערוכה, כשהם מוצגים כילדי רחוב והומלסים שישנים על ספסלים ואוספים אוכל מן הפחים.
אדלר חומסקי מלווה את בית השנטי מזה שנים רבות ומדי שנה, ביום הילד הבינלאומי, משיק יחד איתו מהלך מיוחד כדי לעורר מודעות למצבם של ילדי הרחוב בישראל. השנה, המסר המיוחד שהודגש הוא: בניגוד למה שכולם חושבים, ילדי רחוב יכולים להגיע מכל עיר, כל שכונה וכל בית.
בישראל חיים למעלה מ-14,000 ילדים ללא בית או ביטחון. בהיעדר מסגרת מסודרת ילדים אלו מוצאים עצמם ברחוב. שם הם נחשפים להתעללות, אלימות וחמור מכך. בית השנטי, שהוקם על ידי מריומה בן יוסף, מספק מחסה עבור ילדים שנזרקו לרחוב. כבר למעלה משלושים שנה מחסה.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב -טל ריבן
מנהלי קריאייטיב- אסא קרן ויונתן טייטל
קופרייטרים-גיא רביב ועידו כהן
סופרוויזרית -סנדרה זלטקובסקי גיטר
תקציבאית -נועה דבוש
מפיקה-נאווה סימנטוב
חברת הפקה - בבושקה הפקות
במאי -גאי מיכאל
צלמים-זיו קורן ואלון גרגו
מוזיקה - תומר בירן
עורך ובית פוסט -יגאל אלימלך /סרטים בהתאמה אישית
סמנכ"ל קריאייטיב -טל ריבן
מנהלי קריאייטיב- אסא קרן ויונתן טייטל
קופרייטרים-גיא רביב ועידו כהן
סופרוויזרית -סנדרה זלטקובסקי גיטר
תקציבאית -נועה דבוש
מפיקה-נאווה סימנטוב
חברת הפקה - בבושקה הפקות
במאי -גאי מיכאל
צלמים-זיו קורן ואלון גרגו
מוזיקה - תומר בירן
עורך ובית פוסט -יגאל אלימלך /סרטים בהתאמה אישית
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.בוימו בקפידה כדי לתאר סצינות רחוב אמיתיותניצן 03/2018/26הגב לתגובה זו0 0זה אומר הכל. בום לפנים אעלקסגור
-
4.רגע אני רוצה להביןאמיר 03/2018/25הגב לתגובה זו2 0צילמו את הילדים שלכם לקמפיין ואתם אפילו לא יודעים? אתם הורים מדהימים.סגור
-
3.גלית עאלקגלעד 03/2018/25הגב לתגובה זו0 1איפה הביצים או הביציות שלך סרטון של פעם מתוקתק ,דמעה ספונטנית ..ואת /ה גם לא בדיוק מזדהים אבל הפה שלכם מסריחסגור
-
2.קייס של קקי טהור (ל"ת)קאן 03/2018/25הגב לתגובה זו3 2סגור
-
1.זה פשוט נוראגלית 03/2018/25הגב לתגובה זו10 9פרסום של פעם. נעשה כאילו. לא הדבר עצמו. אבל זה ממש זה. תראו זה כאילו. ואז מתרגשים בכאילו. נכניס סלב שנמצא שם כאילו במקרה. נשים מוזיקה (אמאלה!!!!) בכאילו נושלנטית מלווה את הרגש. שבכאילו. די זה קקי שעטוף בפצפצים ומשיסגור
-
מה שנורא זהגלית עאלק 03/2018/25הגב לתגובה זו7 6את. או אתה. או הגוש חרא שמתחבא מאחרי שם בדוי ומרשה לעצמו להסריח את כל הסביבה. גלית עאלק. אם היו לך ביצים או ביציוןת היית מזדהה כדי שנבין מאיפה נודף כל הסרחון שלך. להקיא ממך.סגור
-
מצטער על השימוש במילה קקיעאלק 03/2018/25הגב לתגובה זו2 0ועכשיו בלי עצבים. נאמר והזדהתי, אפשר להתקדם ולהתייחס לביקורת ? מה יש פה חוץ מקייס דמעות של הורים מצהלה מתרגשים מהילדים שלהם בצהלה שעשו קצת פורים עם זיו קורן. אתם נורמלים? זה פרסום? זה כמו שניתן לילדים של עובדי שטראוס לטעום יוגורט דנונה תתעדו את ההורים שלהם אומרים וואוו איך הילדים נהנים.סגור
-
אבל כל מה שנאמר אמת.גילי 03/2018/25הגב לתגובה זו1 0זה ישן סינטטי ומיותרסגור