שיווק ופרסום
ניצן אלמוג-עברון מצטרפת למרקו מיקיאלי בפייסבוק ישראל
פייסבוק לוחצת על דוושת הגז ומנסה לחזק את הקשר עם משרדי הפרסום. הליך הגיוס שהיה בעיצומו בשבועות האחרונים הסתיים עם מינויה של אלמוג עברון לשעבר ב-Hooligans ובקוקה קולה

פייסבוק ישראל מצרפת לשורותיה את ניצן אלמוג-עברון בתום הליך מיון שהיה בעיצומו בשבועות האחרונים. אלמוג עברון תחבור למרקו מיקיאלי ותשמש תוספת כוח למחלקה שאמונה על הקשר בין פייסבוק ישראל למשרדי הפרסום בישראל - כך נודע לאייס.
אלמוג-עברון (34) בעלת ניסיון של למעלה מעשור בענף הפרסום והשיווק, צמחה בתפקידי דיגיטל במשרדי הפרסום המובילים בארץ, ביניהם באומן בר ריבנאי וגיתם BBDO. לאחר מכן עברה לסוכנות הקריאייטיב-דיגיטל Hooligans שבה שימשה כסמנכ"ל לקוחות. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת טכנולוגיות וחווית צרכן באגף השיווק של קוקה-קולה ישראל.

במקרים קודמים שבהם החברה התקשתה לאתר מועמדים ראויים לתפקידים אותם היא מציעה, פורסמו המשרות בפומבי, אך במקרה הנוכחי, נראה כי הטאלנטים בענף הפרסום הישראלי רוקדים לצלילי החליל הפייסבוקי שמציע תנאים מפתים והזדמנות לצאת ממירוץ הפרסום היומיומי השוחק. בהתאם לזאת החברה לא נאלצה להשקיע זמן רב במאמצי הגיוס, והחיפוש הראשוני מתחת לרדאר כבר הניב תוצאות.
טיפוח הקשר בין פייסבוק ישראל למשרדי הפרסום באמצעות שילובה של אמלוג-עברון במערך ופתיחת ערוץ תקשורת אסטרטגי שיפעל מול אנשי המפתח המייצגים את קבוצות הפרסום הבינלאומיות בישראל מהווה איום מתמשך על גופי המדיה הישראליים. אותם אלו שרק לאחרונה שיגרו לשר האוצר מכתב מטעם פורום אתרי האינטרנט (וואלה, הארץ, ynet, מאקו, נענע10) שבו קבלו על הזרמת כספי פרסום של משרדים ממשלתיים לגופים כגון פייסבוק וגוגל שאינם משלמים מסים למדינת ישראל.
מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים הפועלים בישראל רבים, מוחזקים בידי חברות הפרסום העולמיות, כגון מקאן תל אביב וראובני פרידן (IPG), באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב (פובליסיס), גיתם, יהושע (אומניקום) ועוד.
עידו דותן, סמנכ״ל השוק המקומי בפייסבוק ישראל: "אני מברך על הצטרפותה של ניצן לצוות. משרדי הפרסום הם חוד החנית של התעשייה, וההרחבה הנוספת של הצוות תעזור לנו להיות שותפים טובים יותר לשחקנים המשמעותיים בתעשייה".
מרקו מיקיאלי: "במהלך השנים האחרונות הובלנו מהלכים משמעותיים עם השותפים האסטרטגיים שלנו בשוק, משרדי הפרסום. אני סמוך ובטוח שהרחבת הצוות תאפשר לנו לתת תמיכה עמוקה יותר לסוכנויות, הן בצד המדיה והן בצד הקריאייטיב".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.תותחיתדני 02/2018/13הגב לתגובה זו1 0מה קורה להם בקוקה קולה? כולם עוזבים? להחזיר את אלון ומהר .כולם יחזרוסגור
-
13.אהההההה לא נכון !!! איזה כייף לפייסבוקדני 02/2018/13הגב לתגובה זו1 0אחת הנשים המוכשרותסגור
-
12.חושב שאולי צריך פוסטר באיילון של ניצן במשרדי פייסבוק (ל"ת)אחד שיודע 02/2018/13הגב לתגובה זו2 0סגור
-
11.איך נתנו לה ללכת???יחיאל 02/2018/13הגב לתגובה זו0 0קוקה קולה הפסידו בענק. אין עוד תותחי דיגיטל כמוהסגור
-
10.תותחית איך קוקה קולה שחררו אותה???אחד שיודע 02/2018/13הגב לתגובה זו0 0אחת מהאנשים הכי מוכשרים בתעשייה לא יאמן שקוקה קולה נתנו לה ללכתסגור
- טען עוד
-
9.איפה הכסף איפההאיש שבקיר 02/2018/12הגב לתגובה זו2 1עד שמשרדי הפרסום הגדולים לא יראו כסף מפייסבוק בתצורת "עמלות מדיה" או שמות מכובסים אחרים לא יהיה להם אינטרס אמיתי להסיט תקציבים. ימשיכו לשחק עם דגי רטט קטנים מתוך הברנז'הסגור
-
8.אבידת ענק לקוקה קולה. עד שכבר מישהו הרים שם את הדיגיטלרחמים לא ידע 02/2018/12הגב לתגובה זו4 1בקבוצת קוקה קולה עוד לא מבינים את גודל האבידה. יבינו בקרוב. היה להם את הדבר הכי טוב ביד וחמק להם. מי יביאו ברמה שלה? איןסגור
-
7.אלופהאסי 02/2018/12הגב לתגובה זו4 0ניצן ראויה ומקצועית מאוד,שני הצדדים זכו ואין ספק שהיא תצליח..ניצן התותחית!סגור
-
6.אשת הדיגיטל הכי רלוונטית היום בשוק! פייסבוק הרוויחו (ל"ת)צחי 02/2018/12הגב לתגובה זו3 1סגור
-
5.יש יותר טובים ממנה, אבל פייסבוק כנראה חיפשו אישה לתפקידיורגן 02/2018/12הגב לתגובה זו3 11לא נחמדה וחמוצה יותר מלימונדה בבותקה מול הבימהסגור
-
4.אשת מקצוע מהמעלה הראשונה (ל"ת)דניאל 02/2018/12הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.למה עזבת אותנו !!!!נירית 02/2018/12הגב לתגובה זו3 0האלופה של החברה שלנו .סגור
-
2.פייסבוק זכו!דפדפ 02/2018/12הגב לתגובה זו7 1ניצן סופר מקצועית, ואישה מדהימה! כל הכבוד!סגור
-
1.תותחית! פייסבוק זכו בנכס! (ל"ת)מאור 02/2018/12הגב לתגובה זו6 1סגור