שיווק ופרסום
"הפרסום מתגמל באגו - 30 שניות סרט ואומרים שאתה גאון"
במאי הפרסומות המצליח בישראל בשיחה עם מירן פחמן בפודקאסט EAR CATCHER. "תעשיית הפרסום השתנתה מאוד בעשור האחרון ובטח ב-3 השנים האחרונות. אני לא יודע אם לטוב או לרע, זה אחר"
בפרק מספר 23 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מתארח במאי הפרסומות הוותיק והמצליח בישראל שחר סגל. בשיחה עם מירן פחמן מדבר סגל, מי שחתום על אלפי פרסומות וכמה מהמצליחות שנעשו בתולדות הענף בישראל, על התעשייה כיום לעומת העבר, על ההתמקדות שלו בבימוי פרסומות למרות שהיה יכול להתנסות בעשייה קולנועית עשירה יותר, על תחילת דרכו בתחום לאחר סיום לימודיו ועוד.
לדברי סגל, "תעשיית הפרסום השתנתה מאוד בעשור האחרון ובטח ב-3 השנים האחרונות. אני לא יודע אם לטוב או לרע, אבל זה פשוט אחר, ועדיין אני מנסה לעשות את הדברים שכיף לעשות אותם". על ה"אדישות" המאפיינת אותו אומר סגל: "למרות שאני עושה הרבה דברים (תיאטרון, מסעדנות, אופנה, מ"ב), הקרנת לקוח זה עדיין האירוע הכי מפחיד שיש לי בשבוע או בחודש ואני עדיין שטוף זיעה לפני זה".
על הפרסום בחייו אומר סגל: "נשאבתי לתוך תעשיית הפרסום עוד כשקראו לזה תשדירי שידור, בצורה מאוד אינטנסיבית, באלפים, למרות שלא ספרתי. זה מתגמל מאוד גם ברמת האגו, 30 שניות ואומרים לך שאתה גאון. כנראה זה לא בער בדמי לעשות דברים אחרים למרות שתמיד מצאתי את עצמי עושה עוד משהו ואני ממש לא מרגיש החמצה בתחום הקולנוע, זה לא מדגדג לי באצבעות. זו העבודה שלי כל עוד לא החלטתי אחרת, אני אוהב למקסם את המוצר ולעשות הכי טוב ושהלקוח יהיה מבסוט".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.שחר סגל האויר החם מאחורי אייל שנייעקב שכטר 04/2018/21הגב לתגובה זו0 1החיבור בן אלו הפרסומות ללהטוטן המילים במטבח כלל לא מפתיע.ביחד הם המציאו נוסחא מנצחת.אבל מאחורי כל הטריקים והלהטוטים אין איכות אמיתית והם מאכילים את הקהל הרבה לוקשים בכיסוי שהם מוכרים איכות.כאתה בא לטעום אתה פשוט מתאכזב קצת כמו"בגדי המלך החדשים"אז אולי יש כאן הבנה איך מדברים עם הקהל הישראלי אבל איפה האכל?!סגור
-
5.איש חכם מחניף לפרסומאים המניע הוא כסף ואגו. (ל"ת)קוסם של מילים 01/2018/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אף שחקן שפוי לא מעדיף את הפועל על סאן אנטוניוכשרון בינוני 11/2017/29הגב לתגובה זו1 0ואף במאי לא רוצה לעשות פרסומות משמימות ללקוחות פחדנים, אלא אם הוא בעצמו כזה. אחרת, הוא עושה סרטים אמיתיים.סגור
-
3.מסכים עם מגיב 2במאי 11/2017/28הגב לתגובה זו0 1אבל חייב להוסיף : קונבציונאלי ושייך לדור הישן. התוצאות של הדור החדש טובות יותר.סגור
-
מי למשל בדור החדש?אורית 11/2017/28הגב לתגובה זו1 0ולא, וניה היימן לא עובד בארץ.סגור
-
2.שנייה לפני שאיזה קופי צעיר פותחבכיר 11/2017/28הגב לתגובה זו0 1גאון. חכם. איש קונספט. עמוק. סקרן הוגן. פרטנר אמיתי.סגור
-
1.חוק שימור...לשעבר 11/2017/28הגב לתגובה זו6 0ראיון מגונן, כזה ששומר על עצמו באדיקות. נחמד בסך הכל אבל לא פורץ דרך. לסיכום: תחבולן אדיר עם יכולת מינוף מרשימה.סגור