שיווק ופרסום

מזרחי וראובני זכו בפרס מדיה בינלאומי על קמפיין הגן הדיגיטלי

תחרות ה-MAA GLOBES  מתקיימת זו השנה ה-31 ומאגדת בתוכה ארגוני שיווק מקצועיים מ-30 מדינות ברחבי העולם
משה בנימין |  2
ראובני פרידן ומזרחי טפחות. הגן הדיגיטלי (צילום צילום מסך יוטיוב)
משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ובנק מזרחי טפחות זכו בתחרות הפרסום הבינלאומית MAA GLOBES, שנערכה בלונדון עבור קמפיין "הגן הדיגיטלי". תחרות ה-MAA GLOBES  מתקיימת זו השנה ה-31 ומאגדת בתוכה ארגוני שיווק מקצועיים מ-30 מדינות ברחבי העולם, ביניהן  ארה"ב, רוסיה, יפן, סין, ברזיל, אוסטרליה, בריטניה, קנדה, הודו, סינגפור ועוד. 
מהלך "הגן הדיגיטלי" עלה לאוויר במהלך חודש אוגוסט 2016 ב-2 שלבים. בשלב א' של המהלך עלה לרשתות החברתיות סרטון אשר חשף את "הגננת הדיגיטלית הראשונה" המדברת עם ילדי גן בשידור חי דרך טאבלט. הסרטון עלה ללא זהות המפרסם והוביל לעמוד פייסבוק שנפתח תחת השם "הגן הדיגיטלי הראשון".
 
הסרטון זכה ליותר מ-1.7 מיליון צפיות, אלפי שיתופים ותגובות. במקביל להפצת הסרטון עלו מספר כתבות תוכן שקידמו את "הגן הדיגיטלי הראשון" באתרי אינטרנט בארץ. בסיום המהלך מזרחי טפחות העלו סרטון תשובה קצר עם המסר - "בדברים החשובים באמת, אין תחליף לאנושיות". על מהלך זה זכו הבנק והמשרד בציון לשבח בקטגוריית Best social media or word of mouth campaign.
זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "אין תחליף לאנושיות ואין תחליף ללקוח שמאמין ביצירתיות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יפה! אבל למה לא לכתוב לנו מי היו על הקריאייטיב/בימוי/הפקה?
    מתרשם 05/2017/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל זאת...
    סגור
  • 1.
    כבוד
    ליבי 05/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד!
    סגור