שיווק ופרסום
ראובני פרידן הוא הזוכה בתקציב האקדמית ת"א-יפו
על התקציב התמודדו גם מקאן ואלי, לעומק התודעה, dsay וסוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים - teenk

משרד הפרסום ראובני פרידן הוא הזוכה בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו עליו נוהל מכרז בחודשים האחרונים - כך נודע לאייס. יש לציין כי משרד הפרסום מטפל במקביל בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית בית ברל, אך מכיוון ששתי המכללות אינן מהוות מתחרות ישירות ופונות לקהלי יעד שונים, אין מדובר בניגוד אינטרסים שאינו מאפשר את ההתקשרות.
על התקציב התמודדו גם מקאן ואלי, לעומק התודעה, dsay (שפרש לאחר שזכה בתקציב הפרסום של מכללת נתניה) וסוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים - teenk. משרד האם של מקאן ואלי - מקאן תל אביב טיפל בתקציב לפני מספר שנים ולעומק התודעה נפרד לאחרונה מתקציב הפרסום של המכללה האקדמית נתניה והתפנה להתמודדות על תקציב זה. teenk המתמח בעולמות התוכן והדיגיטל בדגש על גילאים צעירים, הוזמן להשתתף על ידי המכללה ונענה לאתגר.
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו טופל בשנתיים האחרונות על ידי משרד הפרסום y&r ישראל. לפני כחצי שנה, במהלך יולי 2016, הגיע המשרד לצומת דרכים שסימנה את סוף דרכו בישראל, עם התפטרותם של המנכ"ל והמשנה למנכ"ל - גיא בר ויובל וינגסט. כפועל יוצא מכך, תקציבי הפרסום שטופלו במשרד יצאו לשוק וחלקם הוטמעו ב-jwt ישראל מקבוצת WPP המחזיקה בבעלות של שני המשרדים.
בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של המכללה על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל בין 3 ל-4 מיליון שקלים בשנה. רוב התקציב, מעל ל-80% מופנה לגזרת הדיגיטל, שילוט החוצות תופס כ-10% והשאר מופנה לרדיו ולעיתונות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד תותחים!הילולה 02/2017/08הגב לתגובה זו0 0איזה יופי! אתם גדולים!סגור
-
2.גיא לך תמצא לך חיים בענף אחר (ל"ת)יואב 02/2017/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תנחומיי (ל"ת)גיא 02/2017/07הגב לתגובה זו1 0סגור
-
מר חמוץיואב 02/2017/08הגב לתגובה זו0 0לך תמצא לך חייםסגור
-
לשני הצדדים (ל"ת)''''' 02/2017/08הגב לתגובה זו0 0סגור