שיווק ופרסום
עוברת לצד של הלקוח: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"לית השיווק בדלתא
הבחירה של דלתא בפסו אבלגון (33) מגיעה על רקע היכרות קודמת בין הצדדים מימי אדלר חומסקי, אז טיפלה בתקציב במסגרת עבודתה
מור פסו אבלגון ששימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אשכול לקוחות באדלר חומסקי מונתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של דלתא ישראל. פסו אבלגון תחליף את גלית בר-און שביקשה לסיים את תפקידה.
הבחירה של דלתא בפסו אבלגון (33) מגיעה על רקע היכרות קודמת בין הצדדים מימי אדלר חומסקי, אז טיפלה בתקציב במסגרת עבודתה. כמו כן ניהלה פסו אבלגון את תקציבי שטראוס מים, בזק בינלאומי, חברת החשמל ושופרסל. לפני כן הייתה חלק מצוות ההנהלה של pela ozen ויוטרן (שלימים התמזגה לתוך אדלר חומסקי) והתמחתה בסושיאל מדיה, פרסום בדיגיטל, אונליין מרקטינג ותוכן.
צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל: "אנו רוצים להודות לגלית בר-און, מנהלת השיווק היוצאת על עשייתה הרבה. אני מברך על הצטרפותה של מור לדלתא ומאחל לה הצלחה רבה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חושב שפסו היא עילוי ורוצה לדבר על זהקלוט לוט 11/2016/28הגב לתגובה זו0 0**אבל לא בשבתסגור
-
1.מור פסו אבלגון התותחית (ל"ת)אחת שמכירה 11/2016/28הגב לתגובה זו0 0סגור