שיווק ופרסום
מים סוף עד ים כנרת: לעומק התודעה זכה בתקציב RED SEA
על המכרז התמודדו 5 משרדים. RED SEA GROUP, שהוקמה באמצע שנות ה-70 על ידי אלי פפושדו, מתמקדת בייזום, הקמה, החזקה וניהול של נכסים ופעילויות בתחום הנדל"ן למגורים ונדל"ן מניב בישראל, אירופה וארה"ב

משרד הפרסום לעומק התודעה שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של Bosch לאחר שגבר על משרדי הפרסום הגדולים בישראל ממשיך לצרף לשורותיו תקציבים נוספים. לאחרונה זכה המשרד בתקציב הפרסום של חברת הנדל"ן RED SEA GROUP של משפחת פפושדו - כך נודע לאייס.
RED SEA GROUP, שהוקמה באמצע שנות ה-70 על ידי אלי פפושדו, מתמקדת בייזום, הקמה, החזקה וניהול של נכסים ופעילויות בתחום הנדל"ן למגורים ונדל"ן מניב בישראל, אירופה וארה"ב. על המכרז התמודדו 5 משרדים והזכייה בו רשומה על שמו של ארז מיטל, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הקריאייטיב שהוביל את הפרויקט מטעם המשרד. לאחרונה הצטרף למשרד כשותף איש הקריאייטיב טל רביב שייקח מעתה את גזרת הקריאייטיב בישראל כאשר מיטל יטפל בפעילות הענפה של המשרד בחו"ל.
לדברי מיטל: "תענוג לסגור כזה שבוע עם זכייה בתקציב RED SEA GROUP. פגשנו חברה מדהימה עם פרוייקטים מאד מעניינים. אנחנו בטוחים שנעשה דרך ארוכה יחד"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מתאימים לחברת בניה כי הם סאחי בלטה (ל"ת)אהרון 11/2016/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.שכחו להגיד תודה לרמי. הכל בזכותו (ל"ת)דני לוין 11/2016/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בר אלפנדרי המלךחסוי 11/2016/11הגב לתגובה זו0 0רואים שהמיתוג של רימונים עשה לך טובסגור