שיווק ופרסום
צפייה ראשונה: הנה הפרסומת של ג'רמי פיבן לאתר buyme
בתוך חודש 2 פרסומות עם כוכבי ענק עלו על המסך, "ניומן" מסיינפלד עשה סיבוב עם איקאה וכעת "ארי" מהפמלייה חושף את הצד היהודי בפרסומת ל-buyme

לפני כחודש ביקר ג'רמי פיבן בארץ הקודש וגם הספיק להצטלם עם מרקו מיקיאלי מפייסבוק ישראל על רקע משרדי החברה ברוטשילד. לא מעט גבות הורמו ולא מעט גברים, חסידי ה'פמלייה' קינאו במפגש עם הכוכב ב-ה הידיעה של התכנית, השחקן שמגלם את דמותו של הסוכן הכל יכול ארי גולד.
זמן קצר לאחר מכן נחשף שפיבן הגיע לארץ כדי לצלם פרסומת עבור אתר המתנות buy me.co.il בהובלת משרד הפרסום אברהם. פיבן, יהודי אמריקאי נבחר למשימה על רקע קמפיין החגים של buy me לקראת חגי תשרי, ובהתאם עוסקת הפרסומת במתנות לחג בערב ראש השנה.
פיבן (51) הוא שחקן אמריקאי יהודי זוכה פרס אמי וגלובוס הזהב. על תפקידו כסוכן השחקנים של ויני צ'ייס ב"פמלייה" הוא זכה ב-2006, 2007 וב-2008 בפרס אמי בקטגוריית שחקן המשנה. בנוסף הוא זכה ב-2008 בפרס גלובוס הזהב. הערכות בשוק הפרסום מדברות על כך שפיבן יקבל תמורת הקמפיין כ-400 אלף שקלים. הקמפיין בשווי של כ-1.5 מיליון שקל יעלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות, בקמפיין רדיו מוגבר ובפרינט.
בתוך חודש ימים, במה שעשוי לסמן מגמה חדשה או טרנד שילווה אותנו בשנה הקרובה - ברייק הפרסומות בישראל כולל 2 פרסומות עם כוכבי ענק הוליוודיים. הראשונה היא כמובן הפרסומת של G Conversation לאיקאה בכיכובו של השחקן ויין נייט - "ניומן" האגדי מהתכנית "סיינפלד".
יונתן אלון, מנכל BUYME: "זה מהלך מאוד אמיץ לקחת כוכב בסדר גודל של גרמי פיבן לקמפיין ישראלי לרגל החגים. אני גאה בדרך שעשינו, ואני חושב שכולם יבינו ויתחברו להומור שבקמפיין. הרעיון לקמפיין מגיע מהתובנה שעולה בכל הסקרים שלנו, שבעוד שרובנו מקבלים מתנה פחות שימושית או נחשקת ודי מעמידים פנים שזה "בדיוק מה שרצינו", היינו הרבה יותר שמחים לקבל גיפט קארד שווה ולבחור לעצמנו את המתנה״.
קרדיטים
משרד פרסום: פרסום אברהם
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
ארט: בר אפריים
במאי: עומרי טאוב
קופי: גלעד מדר, אדם פדר, אפרת הוסט
ניהול לקוח: מורן ביטון, גולי בן אור
מנהל הפקה: גלעד גדיש
משרד פרסום: פרסום אברהם
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
ארט: בר אפריים
במאי: עומרי טאוב
קופי: גלעד מדר, אדם פדר, אפרת הוסט
ניהול לקוח: מורן ביטון, גולי בן אור
מנהל הפקה: גלעד גדיש
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(26):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
21.התבאסתם לגלות שזה כמו הקמפיין עם ג'ף גולדבלום?שחר פילר 09/2016/14הגב לתגובה זו9 3אנחנו יותר. גאים בקמפיין, גם אחרי שגילינו שכבר עשו אותו דבר.סגור
-
גילינו, אלקגילה וגילי 09/2016/15הגב לתגובה זו2 1אתה אמיתי? טוב העיקר שאתם גאיםסגור
-
20.לפחות הייתם משנים את זה קצת לעומת המקור המעולהקופיפאקר 09/2016/13הגב לתגובה זו0 2או מחפשים קמפיינים במדינות העולם השלישי כדי שזה יראה מקורי ושכאילו עבדתם ולא העתקתם. חוץ מכמה אנשי קריאייטיב בתעשייה שהרטיבו מההזדמנות שניתנה לכם ובכו כשראו את התוצאה, זה לא יזיז כלום לאף אחד.סגור
-
19.אברהם, אתם מבזים את המקצוע.הג'וקר 09/2016/13הגב לתגובה זו2 2עד שיש לקוח שמוכן לקחת סיכון, לשלם על פרזנטור יקר ולסמוך עליכם שתעשו משהו יוצא דופן, מה עשיתם לו? קופי - פייסט? בשביל מה משלמים לכם כסף? בשביל לחפש רפרנסים באתר cannes lions? שילך לחברת הפקה ויגיד להם אני רוצה כזה וזהו.סגור
-
18.מביךסליחה אבל 09/2016/13הגב לתגובה זו1 2ממש מביךסגור
- טען עוד
-
17.באמת בושהראובן הגאון 09/2016/13הגב לתגובה זו0 2בדרך כלל אני לא נכנס לדברים האלה אבל אפילו הטאגליין מועתק? ביזיוןסגור
-
16.תכלס העתקה בוטהקיריל 09/2016/12הגב לתגובה זו0 2דווקא כשראיתי את הפרסומת פעם ראשונה אמרתי שזה שיחוק, אבל אז ראיתי את ה״רפרנס״.... מקווה בשבילם שזה במקרה...סגור
-
15.לא מבין על מה המהומהצ'יקו 09/2016/12הגב לתגובה זו3 1אחלה פרסומת ! מצחיקה ,רעננה ומדויקת. רק מה נהיה עם כל הצרות עין שהולכת פה ,הקנאות גמרה פה כמה אנשים , בסוף בסוף כולכם הייתם רוצים לעשות פרסומת עם פיבן לא ?סגור
-
כי היא מועתקת, רק ממש חרא? (ל"ת)אמא של דני 09/2016/12הגב לתגובה זו3 0סגור
-
14.תגיד פילר..טל 09/2016/12הגב לתגובה זו2 1ראיתם את הסרטון עם גף גולדבלום לפני?סגור
-
לא (ל"ת)פילר 09/2016/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.בינודינו 09/2016/12הגב לתגובה זו0 0מעתיקים - https://www.youtube.com/watch?v=bJxgGJbFeQc קמפיין - https://www.youtube.com/watch?v=bJxgGJbFeQc בלי - https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns&index=2&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG טיפת - https://www.youtube.com/watch?v=2AQHNGxIyJE&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG&index=5 בושה – https://www.youtube.com/watch?v=F4mvnvOUbW4&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG&index=4סגור
-
12.מועתק לחלוטין!אחד שזוכר 09/2016/12הגב לתגובה זו1 0https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMnsסגור
-
11.פייסטקופי 09/2016/12הגב לתגובה זו1 1להעתיק מקמפיין שזה ב5 אריות בקאן?!?!? ועוד אותו מוצר בדיוק... איפה הבושה?!? פשוט לא להאמין. https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMnsסגור
-
10.הדבר היחיד שטוב פה זו השתלת השיער של פיבן (ל"ת)ארט 09/2016/12הגב לתגובה זו0 2סגור
-
9.יחי ההבדל בין זה לאיקאהלא משהו בכלל 09/2016/12הגב לתגובה זו1 1איקאה סיפרו סיפור ויצרו תוכן כשבסוף שזור המוצר. אבל החרא הזה זה סתם פרסומת ממש ארוכה.סגור
-
8."2 פרסומות עם כוכבי ענק הוליוודיים" (ל"ת)שומרים על פרופורציות 09/2016/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.פרסומת קורעתמיכל 09/2016/12הגב לתגובה זו0 1משוחק מצויין וקופי מבריק.מצחיק מאודסגור
-
6.שילמתם לו ככ הרבה וזה מה שיצא? (ל"ת)חחח 09/2016/12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
5.ציפיתי למשהו קצת יותר מטורף משחקן כמוהו (ל"ת)בינוני מינוס 09/2016/12הגב לתגובה זו1 1סגור
-
4.אה, כזה?זה ש 09/2016/12הגב לתגובה זו4 1https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMnsסגור
-
וואו איזה מביךאמא של דני 09/2016/12הגב לתגובה זו2 1גם להעתיק וגם לעשות את זה ממש רעסגור
-
זכרתי שראיתי את הפרסומת הזו כבר השנהWOW 09/2016/12הגב לתגובה זו2 2זה ממש מבאס, הייתי רוצה להאמין שהם לא זכרו שעשו בדיוק כזה כי האפשרות של העתקה היא הרבה יותר גרועה.סגור
-
3.מה שאמיץ הוא לכתוב תסריט כ"כ גרועזילפה 09/2016/12הגב לתגובה זו5 3ועוד אחרי שהוצאתם מאות אלפי שקלים על פרזנטור. מה זה התסריט הנורא הזה? לקחתם את אחד השחקנים הכי מצחיקים וכתבתם לו שורות כמו "BOWLשיט" או "אני מעדיף להיאנס על ידי קופים?". וואו, משחקי מילים! בדיחות אונס! כמה פרובוקטיבי! איזו חתרנות! נשמע כמו בדיחה של סמנכ"ל קריאייטיב שמנסה להיות שנון בישיבה. מתי משרדים ולקוחות יבינו שלקחת פרזנטור שמקבל אייטם בפנאי פלוס זה לא מספיק, וצריך גם לדאוג למישהו שיודע קרוא וכתוב כדי לתסרט (ועדיף גם מישהו שיודע מה זה תיקוני צבע כדי לביים)?סגור
-
2.מה אמיץ בלקחת כוכב בסדר גודל כזה לקמפיין ישראלי? חחחחח (ל"ת)עופרה 09/2016/12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.מה אמיץ בלקחת כוכב בסדר גודל כזה לקמפיין ישראלי? חחחחח (ל"ת)עופרה 09/2016/12הגב לתגובה זו0 1סגור