שיווק ופרסום
לאחר 5 שנים בבאומן: סמנכ"ל האסטרטגיה שי ניסנבוים פורש
ניסנבוים חותם 10 שנות קריירה בענף הפרסום, שמתוכן מחצית מהזמן היה בבאומן. הוא פורש מתפקידו לטובת מעבר לחברת טכנולוגיה המתמחה בתחום הערים החכמות
לאחר 5 שנים במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד שי ניסנבוים פורש מתפקידו לטובת מעבר לחברת טכנולוגיה המתמחה בתחום הערים החכמות - כך נודע לאייס.
ניסנבוים חותם 10 שנות קריירה בענף הפרסום, שמתוכן מחצית מהזמן היה בבאומן. הוא מונה לסמנכ"ל במסגרת מתיחת הפנים הניהולית שביצע המשרד ביולי 2014. במסגרת תפקידו היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום לקרלסברג ישראל שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה"דיסקונקט" של אורנג', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של 2 פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.
"אחרי 5 שנים מאתגרות ונהדרות אני יוצא לדרך חדשה. אני רוצה להודות ליוסי על האמון, השותפות והתמיכה, שסייעו לי רבות בהתפתחות האישית והמקצועית. וכמובן לצוות הנפלא שלי לאורך השנים על העבודה הקשה, המסירות וכמויות האינטליגנציה שהפכו את מחלקת האסטרטגיה בבאומן למובילה בענף". כך לדברי ניסנבוים.
עוד הוא הוסיף: "קשה לעזוב מקום עבודה עם כזאת כמות אדירה של כישרונות, חזון מדהים וחתירה בלתי פוסקת למצוינות. אני בטוח שהאנשים המדהימים בבאומן ימשיכו להוביל את תעשיית הפרסום הישראלית בעשייה פורצת דרך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.סוף עידן הפלנינג (לא בבאומן אלא בענף הפרסום)גיא 08/2016/19הגב לתגובה זו1 0זה לא ששי הוא מנהל האסטרטגיה הגדול בהיסטוריה. אבל הוא מהאחרונים שעוד ניתן להגדיר אותם כמקצוענים בענף. מאלו שבשנים האחרונות אפשר היה לשאול עליהם - למה הם נשארים במשרדי פרסום? מי עוד נשאר? תנו לי יותר משלושה שמות... תקופת הזוהר של הפלנינג התחילה בסוף שנות התשעים, הגיעה לשיאה בסוף העשור הקודם ומאז יש דעיכה ונטישה המונית. היו בענף הזה פלנרים גאונים אמיתיים. רובם הפכו לעצמאיים, עברו לחברות טכנולוגיה, הקימו סטארטאפים וכו׳. מעטים מאוד מאוד נשארו. כנראה שהם לא היו פוליטיקאים מספיק טובים והתקציבאים הבינוניים עם המרפקים או אנשי הקריאטיב הבינוניים עם הפוזה השתלטו על הענף ודירדרו אותו אל התהום. ביי ביי...סגור
-
אפשר להחליף בטוקבק שלך את המילה "פלנינג" ב"פרסום" ו"פלנרים" ב"פרסומאים"מצחיק 08/2016/20הגב לתגובה זו0 0זה תופס גם...סגור
-
7.איש טוב, חבלנו 08/2016/18הגב לתגובה זו1 0טור הזהב של באומן 2011- 2015 הסתיים נשארו בהנהלה רק פולטיאקאים/אנשים רעיםסגור
-
תור. ב"ת", כן? (ל"ת)במ 08/2016/19הגב לתגובה זו1 1סגור
-
6.שייקה יא תותח שיהיה המון בהצלחהרני 08/2016/18הגב לתגובה זו2 0זה הזמן שלך להתפוצץ על העולםסגור
- טען עוד
-
5.אבידה גדולהבאומן 08/2016/18הגב לתגובה זו4 0שי ניסנבוים - פרסומאי ואסטרטג אדיר איש חכם ומבריק שהיה לי העונג לעבוד לצידו. כל כך חכם כל כך חד שיודע לשלב הבנה שיווקית ואסטרטגית עם קריאיטיב רלוונטי להווה ולעתיד, תודה לך שי על שנים נפלאות על שלימדתי אותי ואת הלקוחות שלך המון. בהצלחה.סגור
-
מזה שאתה מאונן על עצמךנגעלת 08/2016/23הגב לתגובה זו0 0בנאדם, לכתוב טוקבק כזה מחמיא על עצמך זה כבר מוגזם.. ואיך אני יודעת את זה? רוב הידיעות עליך מריחות ביח"צ עצמי מופרז התגובות מוגזמות ולא מאוזנות, ובוא, מדובר בענף שככל שאתה מוכשר יש לך מעריצים שמפרגנים ומצד שני קנאים שמשמיצים ובעניין תכובה זו קבל פסיכולוכיה בגרוש - כל הכתוב שם זה הכי מה שהיית רוצה שאחרים יאמרו עליך, אחרים לא מתבטאים כך וכשנופלת שגיאה פרוידיאנית בדמות ״שלימדתי״ אז כבר אין מקום לספק.. קצת צניעות ומכל מקום, הרבה הצלחה שיהיה לךסגור
-
4.זכו בך!עובד לשעבר 08/2016/18הגב לתגובה זו3 0אדם מדהים, חכם, בגובה העיניים, עם מחשבה חדה ואורך רוח! בטוח שיהנו ממךסגור
-
3.אבידה קשה, שי האיש הכי חכם בתעשייהקולגה 08/2016/18הגב לתגובה זו4 0שותף מלא להצלחות של באומןסגור
-
2.כי כמה אפשר ללקק לכולם...מולט 08/2016/18הגב לתגובה זו2 10היה חנפן, חנפן בהווה, וגם מעבידיו החדשים יכולים להיפרד לשלום מנייר הניגוב.סגור
-
תמשיך להיות מר ממורמר.... (ל"ת)גיא 08/2016/18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.איש אדירזיו 08/2016/18הגב לתגובה זו5 0אתה תותח אמיתי והיה תענוג לעבוד איתך וללמוד ממך, תמשיך לעשות דברים מדהימיםסגור