שיווק ופרסום
2 טיפות קפה: teenk ועופר שכטר העתיקו פרסומת של ריקי ג'רוויס שזכתה בקאן
ב-teenk מוסרים בתגובה שמדובר בהומאז' לריקי ג'רוויס האגדי. "כמו המנחים הגדולים, ג'יימי קימל, פאלון ועוד, גם פה לעפר היה סיי גדול"
יש רגעים שכל מה שנותר לך לומר כשאתה חווה אותם, זה "אוי לא". רגע שכזה נרשם כשצפינו בפרסומת של משרד הפרסום teenk לקפה עלית של חברת שטראוס בה עופר שכטר מנסה להיות ריקי ג'רוויס. הפרסומת של קפה עלית מועתקת מאוסטרליה, שם ג'רוויס, באומנות שממקסמת את הגאונות הקומית והצינית שלו, מקדם את הקמפיין של חברת OPTUS שעומדת מאחורי כניסת נטפליקס לאוסטרליה.
להעתיק פרסומת (או לקחת "השראה"..) זה דבר אחד, להעתיק פרסומת שבה מככב אחד הקומיקאים הידועים והמצליחים בעולם זה דבר שני ולהעתיק פרסומת שזכתה בפסטיבל קאן (!!!) זה כבר משהו אחר. הפרסומת של ג'רוויס זכתה בפרס הברונזה בשנת 2015, בקטגוריית הסייבר, בתת הקטגורייה סרטי סושיאל.
הפרסומת המקורית של ג'רוויס
הפרסומת של שכטר לקפה עלית
מ-teenk נמסר בתגובה: "תהליך החשיבה שלנו הוא יחד עם הטאלנט, בייחוד שמדובר כאן בתוכנית אירוח אינטרנטית בהובלתו. וכמו המנחים הגדולים, ג'יימי קימל, ג'יימי פאלון ועוד, גם פה לעפר היה סיי גדול, שרצה לעשות הומאז' לריק ג'רוויס האגדי. אנחנו גאים שהצלחנו להעביר את הרוח של הסרטון המדהים מאוסטרליה ושמחים שהמסר עבר. אנחנו ממליצים בחום להמתין ולצפות בתכניות שיעלו בקרוב, עפר לא נופל מגדולי מנחי הטוק שואוז הבינלאומיים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(19):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
18.אז מתי התקציב יוצא למכרז? (ל"ת)דה דה 08/2016/01הגב לתגובה זו2 0סגור
-
17.אוי יוייוי "גנבו" את הרעיוןינון 08/2016/01הגב לתגובה זו0 3נו באמת, אז השתמשו באותו קונספט וחיקו את הקריאייטיב. ביג פאקינג דיל. יאללה להתקדם. הקונספט טוב אז אפשר לחשוב שבאמת קהל היעד, ילדים בני 15, ישבו מול היוטיוב ויגידו לעצמם - אין מצב שאני קונה קפה עלית עכשיו, הרי הם העתיקו מריקי ג'רוויססגור
-
16.באמת הזכרתם את עופר שכטר וג'ימי קימל באותו משפט????ג'נגו חסר מעצור יד 08/2016/01הגב לתגובה זו3 0תגובה מביכה של טינקסגור
-
15.אנחנו נמשיך להסתלבט. טינק ימשיכו לעשות כסף. (ל"ת)נו באדי 08/2016/01הגב לתגובה זו0 3סגור
-
14.להשתין מהמקפצה (ל"ת)דון דרייפר 08/2016/01הגב לתגובה זו2 0סגור
- טען עוד
-
13.המקור כל כך מצחיק. החיקוי כל כך גרוע.דון דרייפר 08/2016/01הגב לתגובה זו4 1המקור גאוני, מבריק וקורע מצחוק. החיקוי כל כך גרוע שלא הצלחתי לצפות בו עד הסוף.סגור
-
12.מביך לכל הצדדים (ל"ת)ד ויטמן 07/2016/31הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.טינק זה לא משרד פרסום.לאה 07/2016/31הגב לתגובה זו6 1טינק מבין בפרסום כמו שאני מבינה בהתחממות כדור הארץ. זו חברה שהמנכ"ל שלה יניב ויצמן חשב שאפשר לבנות משרד פרסום מהילדים אותם גייס ב"איגי" תנועת הנוער הגאה. יניב ויצמן הוא לא פרסומאי ולכן אני מופתעת שאתם מופתעים מהדבר המביך הזהסגור
-
10.מה הפליאה? גם קפה עלית זה חיקוי דהוי של קפההצינור 07/2016/31הגב לתגובה זו6 0איזה אפסים.סגור
-
9.זה לא הומאז' - זה גנבאאאז' (ל"ת)סיגאווי 07/2016/31הגב לתגובה זו3 0סגור
-
8.שכטר הזה...שמול 07/2016/31הגב לתגובה זו3 4טאלנט מסוכן וערמומי שמסכן את יושרתם של משרדי הפרסום. יום שחור בו משרד מבריק ופורץ דרך נפל לתרמית של נוכלסגור
-
משרד מבריק ופורץ דרךמאיר 07/2016/31הגב לתגובה זו2 4אמור להכיר קמפיין כזה שזכה בקאן. ואם לא - מגיע לו. או שיצאו טיפשים או בלי אינטיגריטי למקצוע.סגור
-
7.אם אתם צריכים קראטיב צעיר לכו לציבליןמנהל שיווק 07/2016/31הגב לתגובה זו6 4פשוט בושהסגור
-
6.איפה האחריות של המפרסם?מנהל שיווק 07/2016/31הגב לתגובה זו4 0או לחילופין תגובת המפרסם? אין שום לקיחת אחריות? או לומר נו נו נו למ.הפרסום שלהם? בשביל זה משלמים להם כסף כל חודש, בשביל קופי פייסט. בושה. זה הופך את משרד הפרסום לנוכל חובבן או לחילופין את מנהל השיווק לבטלן ועצלן.סגור
-
5.TEENK בתגובה מאשימים את עופר שכטר בגניבת הרעיוןעולב 07/2016/31הגב לתגובה זו7 0חברה פאתטית שרוכבת על טיקט של בני נוערסגור
-
4.טתפת 07/2016/31הגב לתגובה זו1 0לשבת כל היום לא לעשות כלום ולחוש את עצמך. קראייטיב ישראלי.סגור
-
3.מעליב לענףירון 07/2016/31הגב לתגובה זו10 0אם זה רעיון של המשרד- הלקוח צריך לפטר אותו. אם זה רעיון של הלקוח- המשרד צריך לפטר אותו. מעליב.סגור
-
2.התגובה יותר מביכה...יקי 07/2016/31הגב לתגובה זו8 0מביך. עדיף שישתקו. תכלס, רצו להיכנס לליגה של המעתיקנים עם ראובני ומקאן.סגור
-
1.כמה שילמו לטינק על הרעיון? (ל"ת)ישראלי מצוי 07/2016/31הגב לתגובה זו3 0סגור