שיווק ופרסום
דני לוי עובר להונדה: משרד יחסי הציבור מצטרף למערך היח"צ של 'קבוצת מאיר'
לוי מצטרף למערך היח"צ לצד משרד הראל מורדי שמטפל במותגי וולוו ויגואר ויחל לטפל מעתה גם בתאגיד חברת מאיר. במסגרת ההתקשרות יטפל לוי במותגי הונדה (מכוניות ואופנועים), הרץ ואוטו-סנטר

לאחר 12 שנים תחת טיפולו של סנדיק קומיוניקיישן, תקציב יחסי הציבור והדוברות של קבוצת מאיר חברה למכוניות עובר לידיו של משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי דני לוי תקשורת.
לוי מצטרף למערך היח"צ לצד משרד הראל מורדי שמטפל במותגי וולוו ויגואר ויחל לטפל מעתה גם בתאגיד חברת מאיר. במסגרת ההתקשרות יטפל לוי במותגי הונדה (מכוניות ואופנועים), הרץ ואוטו-סנטר.
דני לוי תקשורת נחשב לאחד ממשרדי היח"צ המובילים והצומחים בישראל, עם זאת מדובר בפעם הראשונה בה הוא מצרף לרשימת לקוחותיו תקציב רכב. המשרד הוקם ב-2008 ונכון לעכשיו מעסיק כ-25 עובדים במקביל לשותפות ב-4 סטארטאפים.
לקוחות המשרד הבולטים כוללים את כל קבוצת החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה, טרה, נביעות, פריגת, קרלסברג, תבור, IBBLS, משק צוריאל, Muller ועוד), קבוצת דנשר, אפליקציית Gett, תאגיד המחזור תמיר, רשת לנדוור, וואווי, כצט, בורגראנץ', מאפיות אנג'ל, אפריל, מגה ספורט ונוספים. אחת מהחוזקות של המשרד ששימשו גם כמנוע צמיחה עבורו הוא תחום התקשורת - המשרד מייצג את אתר ynet, קבוצת ADD, עיתון פנורמה ואתר Panet, ערוץ i24news, קבוצת סלוצקי אפיקי תקשורת (ערוץ 8 וערוץ HOT בידור ישראלי), רדיו ת"א, רדיו דרום, רדיו גלי ישראל, איגוד חברות הפרסום ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אין על טוקבקים אנונימיים. תמיד משקפים את האמת (ל"ת)קולגה 06/2016/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.משרד מעולה וצוות טובג'רי 06/2016/20הגב לתגובה זו0 1ולמרות הלכלוכים, הם ימשיכו לעבוד טובסגור
-
3.התגובות מחממות את הלב (ל"ת)בכיר במשרד 06/2016/20הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.אחד האנשים המאוסים בתעשייה.ענבל 06/2016/19הגב לתגובה זו3 1טרחן שחושב שהשמש זורחת לו מהישבן.סגור
-
1.תת רמה של משרד (ל"ת)צורי 06/2016/19הגב לתגובה זו3 1סגור