שיווק ופרסום
כאילו חובבני, אבל מבריק: בקליק לא מתאמצים - אז "גונבים" פרסומות של אחרים
הקונספט שמוביל את המהלך החדש של קליק טוען ש"כשזה טעים לא צריך להתאמץ ולהפיק פרסומת משלך". אחרי שחטפו את מאור כהן, המותג "חוטף" וצוחק על פרסומות גנריות של מותגי צריכה
דברים מעניינים קורים בגזרת הפרסום של קליק. לאחר ש"חטפו" את הפרזנטור של דומינו'ס פיצה, במהלך פרסום-שיווק משותף ל-2 המותגים, ממשיך מותג החטיפים עם יציאה בלתי שגרתית נוספת, והפעם הוא "מטריל" פרסומות למוצרי צריכה ומלביש עליהן פרסומת של קליק, בלוק מחתרתי, עם דיבוב מצחיק.
הקונספט שמוביל את המהלך החדש של קליק טוען ש"כשזה טעים לא צריך להתאמץ ולהפיק פרסומת משלך". בתחילת הסרטון נאמר "לא מעניין אתכם פרסומות אז לא השקענו..." עם זאת, למרות הסגנון המחתרתי ומן הסתם בעיקר כדי לא להתמודד עם סוגיות משפטיות, סרטי הפרסומות המקוריים שלכאורה "נחטפו" על ידי המותג הופקו בצורה מלאה על ידי משרד הפרסום של קליק גרייט דיגיטל, וצולמו במיוחד עבור המהלך כך שייראו זהים לפרסומות גנריות מוכרות.
המהלך המיועד לקהל בני הנוער יעלה במלואו במדיה הדיגיטלית, עם דגש משמעותי במובייל, לאחר שנים שבהן קליק עלה בטלווזיה כמדיום עיקרי. הפעילות הדיגיטלית תעלה בעמוד הפייסבוק של קליק המונה כ-150 אלף חברים. שני סרטי הקמפיין הראשונים: סרט אבקת הכביסה וסרט משחת השיניים יעלו היום יחד עם "טיילים" מוצריים לשתי ההשקות המוצריות החדשות של קליק: קראנצ' ואצבעות.
מצפייה ב-2 הפרסומות שעולות היום לאוויר אפשר לומר שאם קליק מכוון לבני הנוער שמתנערים מכל נסיון מזויף לדחוף להם מוצר כלשהו - אז הם בדיוק על המשבצת הנכונה. למרות שגם כאן מדובר בפרסומאים שעבדו קשה כדי להיות "מאגניבים" במידה הנכונה - הסרטים מצחיקים, עם חוש הומור ננונסאנסי, כשתמונה של הקליק מצליחה-לא מצליחה לכסות את המותג האמיתי (לכאורה), מה שמשווה לסרטון נראות של סרטון ביתי שהוכן על ידי נער בהפקה ביתית ומשם נשלח לקבוצת וואטסאפ של החבר'ה.
ואם ההומור והדיבוב נראים לכם דומה למשהו מוכר, אתם לא טועים. רוח הקמפיין, עם הטקסטים השטותיים והקריינות שלא מצליחה להחזיק משפט בלי להתפקע מצחוק באמצע מזכירה מאוד את זו של האחים אמיר ובן שעומדים מאחורי סדרת סרטי הרשת המצחיקים 'דיבוב מצחיק' בכיכבוה של "תפרחת" ודמויות נוספות.
קרדיטים
מנהלת שיווק חטיפים יוניליוור: לורה קרן
מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס
משרד הפרסום: גרייט דיגיטל
מנכ"ל גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
קופירייטר בכיר: אילן ירוחם
ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי
קופרייטר: נמרוד עמית
ארט: רייצ'ל שניידר
מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן
מנהל תוכן: אליאב מנדלסון
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
פלנר : רן שלהבי
ניהול לקוח: נטע מגן וכרמל רם
תקציבאי: הד עינב
חברת הפקה: אוג
במאי: ישי קרני
סאונד: סאונד האוס
יח"צ: ליטל קדוש מיפה אפרתי
מנהלת שיווק חטיפים יוניליוור: לורה קרן
מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס
משרד הפרסום: גרייט דיגיטל
מנכ"ל גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
קופירייטר בכיר: אילן ירוחם
ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי
קופרייטר: נמרוד עמית
ארט: רייצ'ל שניידר
מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן
מנהל תוכן: אליאב מנדלסון
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
פלנר : רן שלהבי
ניהול לקוח: נטע מגן וכרמל רם
תקציבאי: הד עינב
חברת הפקה: אוג
במאי: ישי קרני
סאונד: סאונד האוס
יח"צ: ליטל קדוש מיפה אפרתי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.כשאין קריאטיב...בני 03/2016/07הגב לתגובה זו1 2אז מעתיקים מהאינטרנט.סגור
-
9.זה א-דיר! (ל"ת)אדם 03/2016/07הגב לתגובה זו2 1סגור
-
8.חיקוי זול ביותר של דיבוב מצחיקד' 03/2016/06הגב לתגובה זו2 2דיבוב מצחיק מפילים..קורעים מצחוק החיקוי הזה לא מתקרב לזה בשום צורהסגור
-
7.חבל שלא התייעצו עםמיכאל 03/2016/06הגב לתגובה זו0 0אליאב אללוףסגור
-
6.פרסומת לקליקמיכל 03/2016/06הגב לתגובה זו0 0מקורי רי ומפתה לטעום ממנו הרעיון שקליק טעים יותר ממשחת שיניים בלי לגעת בהם יוצר עניין כיוון שכל ילד חייב לצחצח שיניים .סגור
- טען עוד
-
5.חחחחחחחחחח (ל"ת)יוסף 03/2016/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.פרסומת לקליקמיכל 03/2016/06הגב לתגובה זו0 0מקורי ומפתה לטעום ממנוסגור
-
3.רעיון מקסים, ביצוע ככה-ככהפספוס 03/2016/06הגב לתגובה זו0 0אפשר בקלות לעשות את הפרסומת פחות מודעת לעצמה ולהשיג את אותה המטרה עם יותר צחוקים.סגור
-
2.משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)נועם 03/2016/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.נו באמתמשו משו 03/2016/06הגב לתגובה זו1 0הסלוגן מניו-פארם הביצוע מדיבוב מצחיקסגור
-
זה לא דיבוב מצחיק זה חיקוי..רועי 03/2016/07הגב לתגובה זו1 0Not so greatסגור