שיווק ופרסום
מתיחת פנים: תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר ל'טוויסטד'
תקציב הפרסום של רשת הרפואה האסתטית טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסום The Box. התקציב מוערל בכ-10 מיליון שקלים במחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום

תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר למשרד הפרסום טוויסטד, שיטפל במותג בכל הגזרות, באופליין, דיגיטל ופרפורמנס. התקציב טופל בשנה האחרונה בסוכנות THE BOX.
הקמפיין הראשון לתחום הסרת השיער עלה ברדיו ובדיגיטל ובחברה מתכננים השנה להגביר את הפעילות השיווקית, בתחומים בהם פרופורציה פועלת: הסרת שיער, אסתטיקה ופלסטיקה. תקציב הפרסום של פרופורציה מוערך בכ-10 מיליון שקלים במונחי מחירון - על פי יפעת בקרת פרסום. רק לאחרונה רשם טוויסטד הישג נוסף כשזכה שוב בתקציב הפרסום בדיגיטל של קופת חולים כללית.
אלון מוליאן, מייסד טוויסטד: "אנחנו נרגשים וגאים לקבל את תקציב הפרסום של אחד המותגים הותיקים והחזקים בתחום הרפואה האסתטית הפרטית בישראל. אנחנו מוכנים לאתגר ומאמינים שיחד עם צוות השיווק של פרופורציה ניקח את המותג הזה קדימה ונעניק לו חדשנות שיווקית הוליסטית".
אבי שלום, מנכ"ל פרופורציה: "בחרנו במשרד הפרסום טוויסטד שמתאים במיוחד לאתגרים שעומדים בפנינו ויוכל להוביל את המותג בעידן הדיגיטלי, שבו הפנייה היא למגוון של קהלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.איכסאיכס 02/2016/01הגב לתגובה זו0 0איכססגור
-
5.חחחחחחחחח גם כן תקציב.. (ל"ת)אלון 02/2016/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.נראה כמה זמן יחזיקו שם...תקציב של שני שקל 02/2016/01הגב לתגובה זו3 0אבי שלום ידוע כמי שמחליף משרדי פרסום (ומנהלי שיווק!!) כל שני וחמישיסגור
-
מי מנהלת השיווק החדשה?סקרנית 02/2016/01הגב לתגובה זו0 0אומרים שזה קשור...סגור
-
3.זה בארטרהקוראת בחוזים 02/2016/01הגב לתגובה זו1 0אלון מקבל ניתוחסגור
-
2.איזו דרמהשולה 02/2016/01הגב לתגובה זו1 1איך אני אוהבת תגובות של פרסומאים על תקציב של שקל וחצי כאילו הם קיבלו תקציב של בנק.סגור
-
1.איזה פאדיחה לדה בוקס...ברחו מהם (ל"ת)ארי 02/2016/01הגב לתגובה זו0 1סגור