שיווק ופרסום
d-say נותנת גז: זכייה נוספת למשרד - במכרז על תקציב הדיגיטל של מטרו
תקציב מטרו הוא ה-3 של d-say מתחילת השנה, לאחר הזכייה בתקציב הדיגיטל של עמידר וקלינטון סחר

לאחר 3 שנים שבהן תקציב הפרסום בדיגיטל של מותג האופנועים מטרו טופל בחברת GIN הוא עובר כעת למשרד הפרסום d-say בניהולו של איל הובר לוי - כך נודע לאייס.
בשבועות האחרונים קיימה מטרו הליך מכרזי שבו התמודדו מספר משרדי דיגיטל. d-say העפיל לשב הגמר של המכרז ובסופו של יום גם קיבל לידיו את התקציב. תקציב האופליין של המשרד מטופל במשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן.

תקציב מטרו הוא ה-3 של d-say מתחילת השנה, לאחר הזכייה בתקציב הדיגיטל של עמידר וקלינטון סחר (יבואנית Normande ו-TEKA). בשנת 2015 עמד תקציב מטרו על 11 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
איל הובר לוי, מנכ"ל d-say: "המומנטום החיובי ממשיך. גאים להיות חלק ממשפחת מטרו מוטור".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.מגיע לומלך 01/2016/24הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד !סגור
-
4.כל הכבוד! (ל"ת)שירה 01/2016/21הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.שקר לבןמהתחום 01/2016/21הגב לתגובה זו0 1הרי כל מה ששייך לדרורי מן הסתם יטופל על ידי די סיי .סגור
-
2.שקר לבןמהתחום 01/2016/21הגב לתגובה זו0 0הרי כל מה ששייך לדרורי מן הסתם יטופל על ידי די סיי .סגור
-
1.כל הכובד!איה 01/2016/21הגב לתגובה זו1 0כל הכבוד מגיע לך!סגור