שיווק ופרסום
מהיר ושנון: הנה העמותה שעשתה קמפיין מהפאדיחה בתחרות מיס יוניברס
הארוע הנצפה ביותר בשבוע האחרון היה ללא ספק הטעות המביכה של מנחה 'מיס יוניברס'. יוזמה ישראלית מהירה עשתה מזה קמפיין מהיר וחשוב לעמותה שפועלת בהתנדבות
מבוים או לא מבוים. הפאדיחה המגה מתוקשרת מתחרות מיס יוניברס שנערכה שלשום - בה מנחה האירוע סטיב הארווי הכתיר את מיס קולומביה כזוכה, ותוך כדי החגיגות הודיע כי טעה קבל עם, עדה ומיליוני צופים, הפכה לסנסציה עולמית ויראלית בין רגע.
יוזמה ישראלית מהירה ושנונה של הפרסומאי גבי אטל הפכה את סרטון ההכרזה השגויה על הזוכה לקמפיין חשוב עבור עמותת קווים ומחשבות - עמותה שמעלה על סדר היום הציבורי את נושא הפרעת הקשב. מבלי להשקיע על תסריט - שכבר נכתב באופן מושלם על ידי המנחה סטיב הארווי - או במדיה - כי הסרטון הוא אחד הוויראליים ביותר בתקופה האחרונה - הסרטון זכה לעריכה מעודכנת ורץ ברשתות החברתיות עם סיומת שמקדמת את מסריה של העמותה לקראת אירוע התרמה שייערך ב-27 בדצמבר.
דוברת העמותה גלית יצפאן אמרה לאייס: "אנחנו עובדים עם גופים כמו משרד הבריאות ומשרד החינוך ומקדמים פרויקטים משותפים שנכנסים לבתי הספר ובנוסף עוסקים בנהיגה זהירה ובטיחות בבית". לדבריה "גבי אטל הגאון הוא שהגה את הקישור בין העמותה לתקרית המפורסמת בתחרות מיס יוניברס. הוא מתנדב לסייע והתגייס במהרה לעזור לנו".
יצפאן מוסיפה ומסבירה כי "הטעות הזו של המנחה מהווה קישור ישיר לחוויה של אנשים עם הפרעות קשב. בגיל צעיר ילדים שסובלים מהפרעה שכזו עושים טעויות קטנות כמו למשל לשכוח את הסוגריים בפעולת חשבון - משם זה גדל כשלא מטפלים בזה וזה יכול להגיע עד לשלב כזה. בסוף זה עולה במחיר של פגיעה בסביבה וגם בעצמך הרבה פעמים כי הבעיה לא נעלמת בלי טיפול למרות שמוצאים דרך להחביא אותה - היא עדיין שם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.עמותה חשובה שמומלץ מאוד להביאם לתודעה הציבורית.יפית ה. 12/2015/23הגב לתגובה זו0 0הרבה בלבול נוצר כיום בקרב האיבחונים. הפרעת קשב זו הפרעה לעיתים לא פשוטה להתמודדות, וכשלא שמים דגש על טיפול נכון, עלולה להביא לתסכולים מיותרים . כל הכבוד על היוזמה !סגור
-
1.גאוני (ל"ת)שרון 12/2015/22הגב לתגובה זו2 0סגור