שיווק ופרסום

הסטארט-אפ שלא יעזור לכם לאהוב את העבודה: צפו בסדרת הסרטים המצחיקה של workey

סטארט-אפ חדש בשם workey מנסה לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בתחום ההיי-טק לחברות המגייסות. סדרת סרטים שמלווה את ההשקה מציגה את האמת הכואבת: אף אחד לא אוהב לעבוד. הפתרון: workey ימצאו לכם מקום עבודה גרוע קצת פחות
משה בנימין |  2
workey (צילום יח"צ)
בשוק השמות העבודה, התחרות הבסיסית היא מי יגרום לנו להאמין (גם אם זה אומר לשקר לעצמנו) שהעבודה הבאה שמחכה למעבר לפינה היא משאת נפשנו. סטארט-אפ חדש בשם workey שמטרתו לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בהיי טק לבין החברות המגייסות (וכך לייתר את חברות ההשמה) מנסה גם הוא את מזלו אבל עושה את זה בדרך אמיתית, שנונה ומצחיקה מאוד בעזרת הקופירייטר טל מנקס.
סדרת סרטים חדשה שמלווה את ההשקה של workey בנויה על הקונספט שאומר "עבודה זה לא נעים ולא כיף, אבל עם workey תוכל למצוא מקום עבודה גרוע קצת פחות". הסרטים ההומוריסטיים מציגים עובדים שמתעבים את העבודה או את הבוס כש-workey נכנס לתמונה כפתרון, רק שבשונה ממקומות אחרים, workey לא מוכר לעובדים את האשלייה שבעבודה החדשה תסתובבו עם חיוך כל היום, תרגישו מסופקים או בכלל תשמחו לקום בבוקר. אולי, במקרה הטוב יותר תשנאו את העבודה קצת פחות מהרגיל.  
כאמור, מאחורי הקמפיין עומד הקופירייטר מנקס, לשעבר קופירייטר בכיר במקאן ומי שעמד מאחורי קמפיינים משרד הקליטה, Yes, "הארץ", בנק לאומי ועוד. בשנים האחרונות מנקס עובד כפרלינס ולדבריו מדובר "בקמפיין אמיץ שמסתכל למציאות בעיניים. אף אחד לא מדבר על זה, אבל כולם חושבים שעבודה זה לא כיף, אז ב-workey מנסים לעשות את זה הכי כיף בגדר האפשר. מדובר בפרסומות שונות בנוף בישירות שלהן ובאמינות שלהן. מאד אמיץ מצד חברה שרוצה לסדר לך מקום עבודה, לצחוק על מקומות עבודה, זה סוג של הפוך על הפוך. בשונה מפרסומות של טמפונים לדוגמה, שמנסות למכור לך טמפונים על ידי זה שהן מציגות כמה כיף להיות במחזור. אנחנו באים ואומרים עבודה זה לא תמיד כיף, לא תמיד פרחים ופרפרים, וההצגה הקומית הזו של המציאות, הפרודיה, היא אמיצה בעיני".
 
הבוקר

גם אתם ככה ביום ראשון בבוקר?אם כן תעשו share אם לא תייגו חברים שלכם שזה סיפור חייהם!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
המשרד

אויי יום קשה במשרד? גם עליכם עבר יום כזה לאחרונה? ספרו לנו על היום הזה או תייגו חבר שעבר עליו יום כזה :)

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
הבוס

מה אתם חושבים על הבוס שלכם? מקווים שלא את זה :)תייגו בוסים מעולים שנתקלתם בהם במהלך הדרך!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
מה זה workey: הסטארט-אפ הוקם על ידי בן ראובני, יוצא 8200 ו-XIV, ועמיחי שרייבר, לשעבר XIV ו-Mobileye. עוד שותפים במיזם דני שטיינברג, יוצא 8200 ו-Verint, שמשמש VP Marketing & Business Development ורועי ראובני לשעבר ה-Art גורו של Fiverr, שאחראי על עיצוב המוצר.
הסטארט-אפ מבוסס על אלגוריתם ייחודי שמשתמש בחוכמת ההמונים ובניתוח כמויות גדולות של מידע על מנת לסייע למועמדים ולמעסיקים בהייטק להגיע זה לזה בדרך יעילה וממוקדת. עד כה גייסה החברה השקעת SEED של 1.6 מיליון דולר בהובלת Magma Venture Capital. 
תגיות workey | טל מנקס
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כן, אבל...
    נאחס 12/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים שקופית סיום של אולג'ובס והפרסומת תחזיק. איפה השיתוף, החברים... כל הבידול של הסטארטאפ? עם כל הכבוד לכישרון, צריך בקרה.
    סגור
  • 1.
    הפרילנסרים הכי מוכשרים
    טל 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טל מראה שוב שהאנשים הכי מוכשרים נשארים מחוץ למשרדי הפרסום , כפרילנס.... שימו לב על איזה פרסומות הוא חתום.... שלא זכור שהוא קיבל עליהן את הקרדיט אלא אחרים דווקא....\שאפו
    סגור