שיווק ופרסום

יש 'בחיר' לכל דבר: וואלה "מכרו" את כותרות האפליקציה לקמפיין מעולה של מקאן דיגיטל לנורופן

"בר רפאלי בייצרת שערוריה". לא, זו לא שגיאת כתיב שלנו, אלא הכותרת המצוננת באפליקצייה של וואלה - חלק ממהלך מוצלח של מקאן דיגיטל המשתלט על כותרות האתר והופך אותן למצוננות
משה בנימין |  14
אפליקציית וואלה. מהלך מקאן דיגיטל לנורופן (צילום יח"צ)
לא בכל יום אתר חדשות (מוביל) מוכן לשתף פעולה עם גורם מסחרי ומשרד פרסום, בקמפיין שישתלט על תוכן האתר ולא על הנדל"ן המוקצה לפרסום. מצד שני, לא בכל יום משרד פרסום ומפרסם - במקרה הזה נורופן - מגיעים עם הצעה לקמפיין מעולה כמו זה שעלה הבוקר באפליקציה של אתר וואלה
משרד הפרסום מקאן דיגיטל השיק הבוקר מהלך מדיה ייחודי ל"נורופן צינון ושפעת". במסגרת עונת המחלות שעומדת בפתח - "הצינון" משתלט בזמן אמת על הכותרות של וואלה שנכתבות כאילו אדם שסובל מצינון כבד קורא אותן (או כתב אותן). 
כאמור, במסגרת המהלך, מחלת הצינון והשפעת, משתלטת על הכתבות באפליקציית "וואלה" והופכת אותן ל"מצוננות". כך למשל, הכותרת: "גב האומה מתייחסת לפרשת ינון מגל" הוחלפה בכותרת "גב האובה בתייחסת לפרשת ידון בגל" בסגנון הדיבור של אדם מצונן.
גולשים שיבקרו באפליקציה ויבקשו ל"הבריא" את הכותרות ולהיכנס לכתבה המקורית, יצטרכו לעבור "טיפול בצינון" למשך מס' שניות ובאמצעות נורופן צינון ושפעת יוכלו להיכנס לכתבה ה"בריאה". המהלך יעלה לאוויר ל-5 ימים, ובמהלכו צפויים להיחשף למהלך באפליקציית וואלה 1,500,000  אנשים.


מאור חן, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "בעולם פרוגרמטי בו מצופה מבאנרים להיות קונטקסוטואלים למסע של הגולש, החלטנו לקחת את החוויה  הזו צעד אחד קדימה ולחבר לדיספליי מהלך תוכן חדשני. במסגרת הפעילות אנשי הקריאטיב בשיתוף עורכי וואלה ישבו ו"יצננו" ב Real Time את כותרות הכתבות שמתעדכנות. תודה לוואלה על הפתיחות, ולאנשי רקיט על שזיהו וקידמו את הרעיון".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מהלך מזעזע (ל"ת)
    פרסמן תגיע דחוף 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    מקאן הורסת לאנשים טובים
    דיגיטל בנשמה 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הייתי פעם בפאנל עם מאור חן ופתאום הוא מביא את זה? ראיתי פוסט בפייסבוק שלו עף על עצמו ועל הקמפיין. מה קורה בנאדם?? מכרת את עצמך ליוניברסל.. חזירות תעלה בסוף ביוקר לכל הפרסומאים שבמקום לעבוד בקריאיטיב התחילו לעבוד במדיה. נורופן הצליחו פעם אחת! להקת בנים כבוד. זה פה פח זבל חזירי
    סגור
  • 11.
    לי זה פשוט גורם לוותר על להיכנס לאפליקציה
    gri 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פרסום כל כך אלים - עדיף כבר לגלוש בדפדפן עם חוסם פרסומות
    סגור
  • 10.
    קנאה
    הקנאים 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כל אלה שכתבו משהו רע על זה הם מהעשירייה השנייה שמתעצבנים שהתקציב לא אצלם , זה כזה שקוף
    סגור
  • לא כל ביקורת היא קנאה
    דווקא בעשיריה ה-1 12/2015/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנשים רשאים להביע את דעתם, זה שהיא שונה משלך לא אומרת שהם מקנאים, שהם מטומטמים, שהם לא מבינים. הם פשוט רואים דברים אחרת והניסיון שלהם לימד אותם אחרת. חבל שאת/ה בוחר לקחת את זה כאילו כולם נגדך, זה לא טוב לעור הפנים.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    רוצים את האמת?
    מיכאל 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1 וואלה וטמקא מוכרים דברים כאלה כל הזמן 2 מליון וחצי חשיפות (רובוטיות) יובילו אולי ל 2000 הקלקות. למה? כי זה לא באמת מעניין. 3 מאור- לא בשביל זה הביאו אותך למקאן 4 אם מקאן אמיצים שיחשפו את כלום החשיפה שהפעילות שלהם לנורופן עושה בנענע
    סגור
  • 8.
    לא וכן
    כן ולא 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה מהמהלכים האלה שהם מעולים לתחרויות פרסים, והם באמת מגניבים ויצירתיים - אבל, בפועל - מי באמת נחשף לזה? קריאטיבי - סבבה. אפקטיבי - נהה
    סגור
  • 7.
    מהלך מבריק
    שירי 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מודה שאותי זה עניין ומהסיבה הזו הקלקתי על הכתבה. הקטע היפה שהגעתי לכתבה המלאה ולא למדור פרסומי!
    סגור
  • 6.
    מצןנן
    נאוה 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על הכותרת על אמיר גוטפרוינד יכולתם לדלג . זו לא כותרת למפרסם גם לא כשהוא מצונן
    סגור
  • 5.
    ב ע ו ל ה (ל"ת)
    בשה 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    זה כל כך שקוף....
    עודד 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם מישהו במקאן חושב שמישהו קורא את הכותרות האלו לפני שהוא לוחץ על ה-X, אז, יש במקאן בעיה... ברגע שהעלו את זה על מעברון, זה הפך להיות שקוף, אם אלו היו הכותרות האמיתיות לשעה אחת, זה היה הרבה יותר אפקטיבי
    סגור
  • 3.
    פגז (ל"ת)
    באומן 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    מקסיב
    אדי 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אהבתי מאוד את הרעיון המצונן ! מאור מאיר את השעמום בסביבה , מזל שיש אותו
    סגור
  • 1.
    נו באמת
    היסטוריה 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עשו את זה כך כך הרבה פעמים בחו"ל וגם בארץ. אוטרווין לפני יותר מעשור בכל הארץ . מה ההתלהבות?
    סגור