שיווק ופרסום

קפה עם חומסקי: לאחר 5 שנים ב-OPEN - תקציב 'קפה לנדוור' עובר לאדלר

לאחר שנים רבות של שיתוף פעולה בין רשת הקפה למשרד המיתוג, הצדדים נפרדים, ולפי הרשת מדובר בבקשה של OPEN לסיים את ההתקשרות
משה בנימין |  4
סניף קפה לנדוור באשדוד (צילום בועז לביא)
לאחר שנים רבות בהן טופל במשרד המיתוג OPEN, תקציב הפרסום של קפה לנדוור עובר לאדלר חומסקי - כך נודע לאייס. בשבועות האחרונים גיששה הרשת אחר משרד פרסום חדש לאחר יותר מ-5 שנים בליווי משרד OPE, שיחד עמו מותג מסעדות הקפה צמח והתרחב.
 
לאייס נודע עוד כי הרשת נפגשה בשלבים המוקדמים עם אנשי משרד ראובני פרידן, וכי בתמונת התקציב או חלקו היו גם יוני להב, לשעבר מנהל אסטרטגיה בכיר בענף וכיום פרילנס בתחום האסטרטגיה, יחד עם האסטרטג הבכיר אסף סידס.
תקציב הפרסום של הרשת לא שמר על יציבות בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום הוא עמד ב-2015 על כ-4.4 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. ב-2014 עמד התקציב על 1.9 מליון שקלים בלבד (מחירון) ובשנה שקדמה לה, ב-2013 עמד התקציב על כ-5 מיליון שקלים במחירי מחירון כשבפועל מדובר בכ-2.5 מיליון שקלים.

המעבר לאדלר חומסקי הוא תוצאה של פגישות ומגעים בין הצדדים, לרבות מצגת שנוגעת לחזון המשרד בנוגע לתקציב. אך יחד עם זאת, נקודת הפתיחה של אדלר חומסקי טובה מאוד יחסית לכל משרד פוטנציאלי אחר שהיה על הכוונת של בעלי הרשת, וזאת לאור שיתוף הפעולה והיחסים החמים שיש בין אייל חומסקי מבעלי משרד הפרסום, לניר כספי מבעלי רשת לנדוור, על רקע ניהול קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים. 
יוני להב סירב להגיב לידיעה. מרשת קפה לנדוור נמסר: "אנו מודים לאופן על על ליווי צמוד ומקצועי ביותר בחמש השנים האחרונות. קיבלנו בהבנה את בקשתם לסיים את ההתקשרות אחרי זמן כה רב. במעמד זה נבקש לאחל הצלחה רבה לצוות אדלר חומסקי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נו באמת
    שי 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תראו לאן הגענו - מצד אחד אדלר מתגאה בתקציב של שקל וחצי מצד שני open נחשבים למשרד פרסום. אז לא, open לא יודעים לעשות פרסום ואדלר רק מוכיחים את המצוקה שלהם אם זה היח״צ שהם מוציאים
    סגור
  • 3.
    איך נשמטה מהידיעה השיחה על מודל הרווחיות בענף
    מפתיע מאוד 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובהצלחה עם הפעילות בפייסבוק!
    סגור
  • 2.
    לא לשכוח למסור דש לקפה עלית של שטראוס, כן? (ל"ת)
    אייל חומסקי 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כבוד
    כבוד 11/2015/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבוד, ולאט לאט יחזרו למקומם הבטוח
    סגור