שיווק ופרסום
הגמר של עמידר: דרורי ארועטי ברמן, ענבר מרחב G ו-LEAD עלו לשלב הסופי במכרז
החברה הממשלתית החליטה על 3 משרדים שממשיכים איתה לשלב הבא. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים
המכרז על תקציב הפרסום של עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל - ממשיך לשלב ב', שלב הגמר, אליו העפילו 3 משרדים מתוך הרשימה המקורית של המתמודדים שכולם מגיעים מתוך העשירייה השנייה של הענף. 3 המשרדים שהעפילו לגמר הם: דרורי שלומי ארועטי, ענבר מרחב G ו-LEAD - כך נודע לאייס.
החברה הממשלתית שנמצאת תחת פיקוחו של משרד הבינוי והשיכון מחזיקה בתקציב פרסום שעומד על כ-5-6 מיליון שקלים. בשנה החולפת, עד לנקודת זמן זו, עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5.5 מיליון שקלים. התקציב טופל על ידי 3 משרדים לסירוגין: SIGAWI & SIGAWI, גריי Content מקבוצת אדלר חומסקי ולשכת הפרסום הממשלתית.
מזכיר חברת עמידר, המשמש גם כסמנכ"ל תקשורת וקשרי ממשל הוא ערן כהן, לשעבר עוזרה הפוליטי ויועצה של חברת הכנסת ציפי לבני, איתה עבד כשנבחרה לראשות מפלגת 'קדימה'. תחת כהן פועלים יועצי התקשורת, הפרסומת והתדמית של עמידר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.הכל ידועעמיר 11/2015/29הגב לתגובה זו1 0אין טעם לגשת....פוליטיקהסגור
-
2.הון שלטוןזליכה 11/2015/29הגב לתגובה זו1 0ליד עשו את הקמפיין לליכוד. עמידר שייך למדינה. אני מאוד אתפלא אם ליד לא יקחו את המכרז. זו הדרך של המפלגות לשלם באמת למשרדי הפרסום שלהם.סגור
-
1.ליד תותחיםlead 11/2015/29הגב לתגובה זו4 1שליד יקבלו את זה. מגיע להםסגור