שיווק ופרסום

הגמר של עמידר: דרורי ארועטי ברמן, ענבר מרחב G ו-LEAD עלו לשלב הסופי במכרז

החברה הממשלתית החליטה על 3 משרדים שממשיכים איתה לשלב הבא. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין |  3
בניין עמידר. מתוך עמוד הפייסבוק של החברה (צילום יח"צ)
המכרז על תקציב הפרסום של עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל - ממשיך לשלב ב', שלב הגמר, אליו העפילו 3 משרדים מתוך הרשימה המקורית של המתמודדים שכולם מגיעים מתוך העשירייה השנייה של הענף. 3 המשרדים שהעפילו לגמר הם: דרורי שלומי ארועטי, ענבר מרחב G ו-LEAD  - כך נודע לאייס. 
החברה הממשלתית שנמצאת תחת פיקוחו של משרד הבינוי והשיכון מחזיקה בתקציב פרסום שעומד על כ-5-6 מיליון שקלים. בשנה החולפת, עד לנקודת זמן זו, עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5.5 מיליון שקלים. התקציב טופל על ידי 3 משרדים לסירוגין: SIGAWI & SIGAWI, גריי Content מקבוצת אדלר חומסקי ולשכת הפרסום הממשלתית
מזכיר חברת עמידר, המשמש גם כסמנכ"ל תקשורת וקשרי ממשל הוא ערן כהן, לשעבר עוזרה הפוליטי ויועצה של חברת הכנסת ציפי לבני, איתה עבד כשנבחרה לראשות מפלגת 'קדימה'. תחת כהן פועלים יועצי התקשורת, הפרסומת והתדמית של עמידר. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכל ידוע
    עמיר 11/2015/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין טעם לגשת....פוליטיקה
    סגור
  • 2.
    הון שלטון
    זליכה 11/2015/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליד עשו את הקמפיין לליכוד. עמידר שייך למדינה. אני מאוד אתפלא אם ליד לא יקחו את המכרז. זו הדרך של המפלגות לשלם באמת למשרדי הפרסום שלהם.
    סגור
  • 1.
    ליד תותחים
    lead 11/2015/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שליד יקבלו את זה. מגיע להם
    סגור